تأکید انصارالله بر وحدت اسلامی در میلاد پیامبر(ص)

تأکید انصارالله بر وحدت اسلامی در میلاد پیامبر(ص)
شنبه 13 دی 1393 - 19:41

رهبر جنبش انصارالله یمن در سخنانی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) تاکید کرد که دشمن، با ایجاد گروه‌های تکفیری و بازیچه قرار دادن این گروه‌ها، در صدد فرسایش امت اسلام و غافل کردن آن از دشمنان واقعی (آمریکا و اسراییل) است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "عبدالملک حوثی" گفت: شکاف عمیق میان مسلمانان باعث ناتوانی آنها در ایفای نقش تاثیر گذار بین المللی شده و این درحالی است که مستکبران از امکاناتی هولناک برای هدف قرار دادن ملت های مسلمان و گمراه سازی آنها استفاده می کنند.

وی با بیان این که امروز بیش از هر زمان دیگری، بشر در کنار پیشرفت و توسعه مادی، نیازمند اصول اخلاقی است، تاکید کرد که مسلمانان با اقدامات نسنجیده خود، باعث شده اند، درهای سیاسی به روی حکومت های ظالم باز گردد و دشمنان نیز از این مسیرها به مداخله در امورمسلمانان بپردازند و آنها را هدف قرار دهند.

حوثی با ابراز تاسف از این که دشمن اینک زمام تصمیم گیری سیاسی در امور ملت های مسلمانان را به دست گرفته است، گفت: دشمن با ایجاد گروه های تکفیری و بازیچه قرار دادن آنها برای فرسایش توان امت اسلامی و غافل کردن آن از آمریکا و اسراییل به عنوان دشمنان واقعی، تلاش می کند.

رهبر جنبش انصارالله یمن با اشاره به این که ملت های مسلمان امروز آرمان های بلندی در پیش رو دارند، خاطرنشان کرد: مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) فرصتی مناسب برای وحدت امت اسلامی است که باید آن را غنیمت شمرند.

وی با محکوم کردن اقدامات حکومت بحرین در حق ملت این کشور و تاکید بر این که عمر تاریکی و فریبکاری به سر خواهد آمد، همه ملت ها را به وحدت، برادری، همکاری برای مقابله با خطرها و چالش ها از جمله حمایت از ملت مظلوم فلسطین دعوت کرد.

حوثی ضمن تاکید بر ضرورت حفظ وحدت یمن از سوی همه احزاب و گروه های سیاسی، درباره گرفتار شدن در دام طرف های خارجی که می خواهند یمن غرق در بحران باشد، هشدار داد و گفت: پیام ما برای همه کشورهای عربی و اسلامی پیرامونمان، پیام صلح و دوستی و پافشاری بر ثبات و پایداری است و از ملت یمن می خواهیم بیدار باشد و در برابر هرگونه تلاش برای کودتا علیه انقلاب یمن، بایستد.

وی بر ضرورت اقدام بی وقفه برای حل و فصل عادلانه مساله جنوب یمن تاکید کرد و افزود: همچنان بر ادامه جنبش مردمی در عرصه مقابله با فساد و همکاری با ارتش و نیروهای امنیتی در این مسیر، تاکید می ورزیم.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها