"دانشکده پزشکی" داعش سه ساله دکترا می‌دهد!

شنبه 13 دی 1393 - 20:37

گروه تروریستی داعش از تاسیس یک دانشکده پزشکی در استان رقه سوریه خبر داده است.

به گزارش روز شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، فعالان شهر الرقه واقع در شمال سوریه اعلام کردند که گروه داعش در اعلامیه هایی که در برخی از مناطق استان الرقه پخش کرده است، از تاسیس مرکزی برای تعیین شروط ورود به "دانشکده پزشکی" تحت نظر این گروه برای تحصیل به مدت سه سال خبر داده است.

داعش دراین اعلامیه ها، شروطی را برای ورود داوطلبان به " دانشکده پزشکی " وابسته به این گروه تعیین کرده که اولین آن این است که "سن داوطلب کمتر از 18 سال و بیشتر از 30 سال نباشد" و دیگر اینکه "امتیاز داوطلب در مدرک دوره دبیرستان، 80 درصد به بالا باشد".

در این اعلامیه ها، تسهیلاتی برای کسانی که " شرایط جنگ " به آنان اجازه و فرصت کسب مدرک دیپلم را نداده است، درنظر گرفته و اعلام شده است که آنان می توانند به شرط اینکه امتیاز معدل دوره راهنمایی آنان بالای 80 درصد باشد، در آزمون ورودی شرکت کنند.

مهلت ارسال درخواست برای ورود به دانشکده پزشکی وابسته به گروه داعش در شهر رقه سوریه، یک ماه اعلام شده، اما مکان تاسیس این دانشکده دقیقاً مشخص نشده است و هم دختران و هم پسران می توانند برای تحصیل دراین دانشکده ثبت نام کنند.

هنوز هیچ منبع مستقلی این خبر را تایید نکرده است.

عناصر گروه داعش بعد از بیرون راندن جبهه النصره، ارتش آزاد و دیگر گروه های مسلح از استان رقه در شمال شرق سوریه، بیش از یک سال است که به طور کامل این استان را تحت کنترل خود دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها