تهدید داعش مانع از جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) نشد

تهدید داعش مانع از جشن میلاد پیامبر اعظم (ص) نشد
يکشنبه 14 دی 1393 - 14:02

اهالی منطقه "بهرز" در جنوب "بعقوبه" ( مرکز استان دیالی در شرق عراق) بدون توجه به تهدید های گروه تروریستی داعش ، مراسم جشن ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) را برگزار کردند .

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، پایگاه اینترنتی "رای الیوم" به نقل از "احسان هاشم الخشالی" امام جماعت مسجد "المسکی" در این منطقه گزارش داد: پیامبر اکرم (ص) در حالی در چنین روزی به دنیا آمد که دنیا پس از ولادت ایشان مانند قبل از آن نبود، لذا هیچ شخصی نمی تواند ما را از شادی به این مناسبت منع کند.
وی افزود: امت اسلامی به این مناسبت شادی می کند و اهالی بهرز نیز به سهم خود در ین شادی سهیم هستند.
"ثامر العبیدی" شاعر  اهل منطقه بهرز در جنوب بعقوبه گفت: امسال به همراه مردم در این مراسم شرکت کردم و تا آخر عمرم نیز در آن شرکت می نمایم ، من با قصایدم پیامبر (ص) را می ستایم و هیچ تهدیدی حتی قتل مرا از این مسیر باز نمی دارد.
به گفته منابع محلی، داعش از خطبای مساجد در مناطق تحت سلطه اش خواسته است از برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) خودداری کنند و آن را بدعت توصیف کرده است.
عبدالعزیز بن عبدالله آل الشیخ، مفتی کل عربستان سعودی نیز در مواضعی همسو با داعش برگزاری جشن میلاد پیامبر (ص) را بدعت و کفر دانسته و مردم را از شرکت در آن منع کرده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها