ماسک ضد گاز در بحرین ممنوع است !

ماسک ضد گاز در بحرین ممنوع است !
يکشنبه 14 دی 1393 - 20:56

ماموران آل خلیفه تظاهرات مردم بحرین را که در اعتراض به بازداشت شیخ علی سلمان انجام می شود، با شلیک گازهای سمی سرکوب کردند، این درحالی است که به گفته فعالان فروش ماسک ضد گاز در این کشور ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، تعدادی از فعالان بحرینی تصاویری از حالت خفگی که برای تعدادی از شهروندان معترض در اثر شلیک گازهای سمی رخ داده بود در فضای مجازی منتشر کردند.

یکی از این تصاویر مرد سالمندی را نشان می دهد که در اثر حمله نیروهای امنیتی به تظاهر کنندگان در روستای البلاد القدیم زادگاه شیخ علی سلمان دچار حالت خفگی شده است.

تصویر دیگری نیز کودک شیرخواره ای را در آغوش مادرش نشان می دهد که به همراه چند زن دیگر در خودرو و در محاصره گازهای اشک آور قرار گرفته اند.

سرنشینان آن خودرو فقط درحال عبور از کنار یک تظاهرات بودند و در آن شرکت نداشتند؛ از این رو فعالان دنیای مجازی این اقدام آل خلیفه را در چارچوب سیاست انتقامجویی گروهی آنها از مردم بحرین ارزیابی می کنند.

تظاهر کنندگان خواستار آزادی شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق بحرین هستند، که از روز یکشنبه 28 دسامبر در بازداشت به سر می برد.

نبیل رجب رئیس مرکز حقوق بشر بحرین نیز اخیرا گفته که برای خرید تعدادی ماسک ضدگاز اشک آور به داروخانه مراجعه کرده، اما گفته شده که فروش آن ممنوع شده است.

وی این اقدام را مجازات گروهی علیه ملت بحرین توصیف کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها