ادامه محكوميت‌های منطقه‌ای بازداشت شيخ سلمان

ادامه محكوميت‌های منطقه‌ای بازداشت شيخ سلمان
دوشنبه 15 دی 1393 - 08:43

محکومیت بازداشت دبیر کل جمعیت اسلامی وفاق ملی بحرین از سوی شخصیت‌های منطقه‌ای ادامه دارد.

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری العالم، شخصیت های علمی و دینی عراقی اقدام رژیم بحرین در بازداشت شیخ علی سلمان را محکوم کردند. این شخصیت ها خواهان آشتی رژیم بحرین با ملت و محقق شدن خواسته های قانونی مردم شدند.
شخصیت های علمی و دینی عراقی همچنین از اتحادیه عرب و سازمان های بین المللی خواستند با اعمال فشار بر رژیم بحرین، نقض حقوق شهروندان این کشور را متوقف کند.
اسامه السعید، استاد دانشگاه عراقی، گفت: باید اتحادیه عرب، سازمان همکاری اسلامی و سازمان ملل در مورد بازداشت شیخ علی سلمان دخالت کنند. جهان همچنان در برابر اقدامات رژیم بحرین سکوت می کند و این درحالی است که در این کشور نقض آشکار حقوق بشر رخ می دهد.
جمال عطوان، فعال سیاسی عراقی، خاطرنشان کرد: تندروهای رژیم بحرین با نادیده گرفتن خواسته های قانونی مردم این کشور نه تنها مردم عادی را با خونسردی به قتل می رسانند و فعالان سیاسی را بازداشت می کنند بلکه این سرکوبگری ها علیه روحانیان و علمای بحرینی نیز آغاز شده و بازداشت شیخ علی سلمان نیز آغازی برای سرنگونی رژیم بحرین است.
حسین الموسوی، استاد دانشکده امام جواد(ع) گفت: رژیم بحرین با بازداشت شیخ علی سلمان راه نادرستی را انتخاب کرده است. ما این اقدام رژیم بحرین را محکوم می کنیم.
نعم الشویلی، استاد دانشگاه عراقی، نیز تصریح کرد: تا زمانی که مقامات بحرینی تسلیم خواسته های مردم این کشور نشوند، بحرین روی آرامش به خود نخواهد دید.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها