چرا درگیری تروریست‌ها در حومه دمشق شدت یافته است؟

دوشنبه 15 دی 1393 - 14:07

دمشق، العالم - درگیری مسلحانه بین دو گروه تروریستی جیش الاسلام و جیش الامت در شهر دوما استان ریف دمشق سوریه شدت یافته و "جیش الاسلام"، تردد را در این شهر ممنوع اعلام کرده است.

به گزارش روز دوشنبه شبکه خبری العالم، جیش الاسلام همچنین مواضع جیش الامت را در شهر دوما محاصره کرده و از اعضای گروه رقیب خود خواسته است که تسلیم شوند.
جیش الاسلام به سرکردگی زهران علوش یکی از فرماندهان جیش الامت را به نام ابوصبحی طه بازداشت کرده است.

ثائر ابراهیم، کارشناس سیاسی سوری، امروز در مصاحبه با العالم گفت: گروه های تروریستی برای تصرف مناطق مهم با هم رقابت می کنند همچنین به دنبال تصرف مناطقی هستند که به تصورشان دور از دسترس ارتش سوریه است تا از این مناطق بهره برداری کنند و به سرقت اموال مردم بپردازند.

ارتش سوریه نیز با دفع حمله تروریست های جبهه النصره به پایگاه المسروب در شمال غرب شهرک فلیطه در منطقه کوهستانی القلمون استان ریف دمشق ده ها نفر از آنها را کشت و هم اکنون آرامش شکننده ای در این منطقه کوهستانی حکم فرماست.

ترکی حسن، کارشناس نظامی سوری نیز در مصاحبه با العالم گفت: حدود 1500عضو جبهه النصره تلاش می کنند که خود را به شهر مرزی عرسال لبنان برسانند، زیرا نمی توانند در فصل سرما در مناطقی که ارتفاعش به 2 هزار و 700 متر می رسد، بمانند.


FF-05-8:30

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها