قبض‌های جریمه جنجالی داعش!

قبض‌های جریمه جنجالی داعش!
دوشنبه 15 دی 1393 - 14:54

انتشار تصویری از قبض جریمه رانندگی "داعش" در شبکه‌های اجتماعی واکنش‌های گسترده‌ای را میان فعالان این شبکه‌ها به دنبال داشته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، فعالان شبکه های اجتماعی واکنش های گسترده ای به اشتباهات موجود در قبض های جریمه ای که داعش در مناطق تحت اشغال خود صادر کرده، نشان داده اند. همانگونه که در تصویر دیده می شود، در این قبض جریمه "تاریخ المخالفة" (تاریخ تخلف)، "تاریخ المالفة" حک شده است.

همچنین درج عبارت بسم الله الرحمن الرحیم در قبض جریمه نیز مورد انتقاد فعالان شبکه های اجتماعی  واقع شده، زیرا به گفته آن ها ممکن است این برگه ها دور انداخته شوند و در خیابان ها و جاده ها زیر دست و پا بیافتند.

یکی از فعالان شبکه های اجتماعی همچنین به وجود نام سابق این گروهک (الدولة الاسلامیة في العراق والشام) در بالای قبض مورد نظر اشاره کرده، در حالی که گروهک تروریستی داعش مدت هاست عنوان "عراق و شام" را از نام خود حذف کرده است.

نکته دیگر آن که در این قبض ها به شماره پلاک خودروی فرد "متخلف" اشاره نشده است!!

یکی از کاربران شبکه های اجتماعی به نام "طلال" نیز خطاب به داعشی ها با حالت تمسخر نوشت: کی نمونه نسخه پزشک را اختراع خواهید کرد؟! "ای امتی که امت های دیگر به نادانی اش می خندند"!

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها