کشته شدن یک زوج عراقی، هنگام فرار از چنگ داعش

کشته شدن یک زوج عراقی، هنگام فرار از چنگ داعش
دوشنبه 15 دی 1393 - 18:03

عناصر داعش، یک زوج عراقی را هنگام تلاش برای فرار از روستایی در شمال شرقی بعقوبه، کشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، یک منبع بومی در استانداری دیالی، اعلام کرد: عناصر داعش، بامداد دوشنبه یک مرد و همسرش را هنگام تلاش برای برای فرار از روستایی در منطقه المقدادیه واقع در شمال شرقی بعقوبه به قتل رساندند.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به پایگاه خبری شبکه السومریه گفت: از چند روز پیش، داعش در مناطقی که تحت اشغال خود دارد، تدابیر شدید حراستی در نظر گرفته است تا از هرگونه فرار افراد و خانواده ها از این مناطق جلوگیری کند. زیرا با نزدیک شدن موعد آغاز عملیات گسترده آزادسازی مناطق شمال المقدادیه، داعش در پی آن است که از غیرنظامیان این منطقه به عنوان سپر انسانی استفاده کند.

در حال حاضر، مناطق شمال المقدادیه، از مهم ترین پناه گاه های داعش در دیالی به شمار می رود. در این منطقه، دستکم 30 روستای کشاورزی وجود دارد که از یکدیگر پراکنده اند.

کمیته امنیتی شورای استانداری داعش، چهارشنبه گذشته از آغاز برنامه های نظامی برای آزادسازی مناطق شمال المقدادیه از چنگ داعش خبر داد و تاکید کرد که پیام هایی به ساکنان این منطقه فرستاده ایم و از آن ها درخواست کرده ایم خانه های خود را ترک کنند، تا عناصر داعش از آن ها به عنوان سپر انسانی استفاده نکنند.

26

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها