شیخ عیسی قاسم خواستارآزادی فوری شیخ سلمان شد

شیخ عیسی قاسم خواستارآزادی فوری شیخ سلمان شد
سه شنبه 16 دی 1393 - 19:07

العالم ـ آیت الله شیخ عیسی قاسم روحانی بحرینی تاکید کرد که رژیم برای کاهش شدت اعتراض های مردمی در سراسر کشور، باید در پایان بازجویی ظالمانه تبرئه شیخ سلمان را اعلام می کرد و از وی پوزش می طلبید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ عیسی قاسم در بیانیه ای که امروز سه شنبه صادر کرد، گفت: موضع رژیم بحرین برای شکست خواست و اراده مردمی است؛ زیرا مردم تصمیم گرفتند تا اعتراض های مسالمت آمیز خود را متوقف نکنند تا اینکه با بسته شدن این پرونده، شیخ سلمان تبرئه شود.

وی افزود: مردم همچنان به حق خود در ادامه دادن به اشکال مختلف اعتراض های مسالمت آمیز پایبند هستند تا اینکه تمام رهبران جنبشهای اصلاح طلب و زنان و مردان زندانی آزاد شوند.

شیخ قاسم خطاب به شیخ سلمان گفت: ای زندانی آزاده! ای مومن مقاوم! ای شهروند مخلص و مجاهد در راه حق! سخنان، مواضع و رفتارهای تو همگی گواه بر آن است که ایستادگی تو در راه حق و اصرار و پافشاری برای حفظ عزت و منفعت ملت و مخالفت با ظلم و تجاوزگری و پایبندی به مسالمت جویی و ایمان عمیقت به عزت و کرامت انسان و عدالت و مساوات میان شهروندان و تلاش مداوم و راستینت برای یکپارچه کردن احاد ملت سبب شد تا برخی با تو به دشمنی برخیزند.

وی افزود: هر شخص غیرتمندی که تو را به خوبی شناخته و شخصیت تو را درک کرده است، برای دفاع از تو بپا می خیزد. تمام ملت بحرین مظلوم واقع شده اند و شیخ سلمان نیز از جمله فرزندان این میهن است که بیش از دیگران مورد ظلم رژیم قرار گرفت؛ زیرا وی به سبب سخنان و مواضعش که گواه پاکی و اخلاص و صلح جویی وی است، از سوی رژیم مجرم شناخته شده است. شیخ سلمان نه دعوت به تروریسم می کند و نه فتنه انگیزی می کند بلکه وی مردم را به مسالمت جویی فرامی خواند و با خشونت به مخالفت برمی خیزد و مطالبات وی از انجام اصلاحات فراتر نمی رود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها