دهها کشته و زخمی در انفجارهای امروز عراق

دهها کشته و زخمی در انفجارهای امروز عراق
سه شنبه 16 دی 1393 - 20:03

العالم - دهها تن در حمله دو تروریست که کمربند انفجاری به خود بسته بودند در استان الانبار کشته و زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، سرگرد ایاد نوری از پلیس استان الانبار گفت: پس از آنکه دو تروریست در منطقه الجبه در غرب شهرک البغدادی در غرب الانبار خود را منفجر کردند عناصر داعش به سوی نیروهای امنیتی عراق حمله ور شدند که در پی این درگیری ها 23 نفر کشته و 21 نفر زخمی شدند.

پایگاه هوایی عین الاسد که بزرگ ترین پایگاه هوایی نظامی استان الانبار است در شهرک البغدادی قرار دارد.

نیروهای مشترک عراقی روز دوشنبه نیز چندین منطقه را در استان صلاح الدین و الانبار از وجود تروریست ها پاکسازی کردند و ضمن به هلاکت رساندن 74 تروریست، 35 خانه بمب گذاری شده را خنثی کردند.

یک مقام مسؤول در مرکز فرماندهی عملیات الانبار نیز گفت: نیروهای مشترک فرماندهی الانبار و پلیس مبارزه با تروریسم عراق با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش و داوطلبان مردمی و عشایر در استان الانبار موفق شدند دو منطقه البوحدید و البوناصر را در شرق رمادی مرکز استان الانبار پاکسازی کنند.

این مقام خاطرنشان کرد: در عملیات پاکسازی این دو منطقه 43 تروریست به هلاکت رسیدند و 17 خودروی آنها منهدم شد، 22 منزل بمب گذاری شده نیز خنثی شدند.

یک مقام پلیس عراق نیز گزارش داد: جسد دو زن و دو مرد که به ضرب گلوله کشته شده اند در مناطق مختلف بغداد پایتخت عراق کشف شده است.

پزشکی قانونی تحقیقات خود را برای شناخت علت مرگ آنها آغاز کرده است.

گفتنی است بغداد تقریبا هرروزه شاهد عملیات تروریستی و انفجارهایی است که شهروندان و نیروهای امنیتی را در مناطق مختلف هدف قرار می دهند و دهها کشته و زخمی به جا می گذارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها