مخالفت حماس با عادی سازی روابط با اسراییل

مخالفت حماس با عادی سازی روابط با اسراییل
سه شنبه 16 دی 1393 - 22:44

العالم - جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با دعوت دبیر کل سازمان همکاری اسلامی از مسلمانان برای سفر به بیت المقدس اعلام مخالفت کرد .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم " ، مرکز اطلاع رسانی فلسطین ارگان جنبش حماس تاکید کرد : مقاومت و جهاد تنها راه آزادسازی مسجد الاقصی است و اشتیاق ما برای مسجد الاقصی و اقامه نماز در آن نمی تواند توجیهی برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس باشد.

به نوشته این پایگاه خبری، حماس در واکنش به دعوت "ایاد مدنی" دبیر کل سازمان همکاری اسلامی از مسلمانان جهت سفر به قدس این مطلب را اعلام کرد. 

یک مقام مسؤول در جنبش حماس در اظهارنظر مطبوعاتی تصریح کرد : آزادسازی قدس و مسجد الاقصی از اشغالگران بر تمام مسلمانان جهان واجب است و آنها نباید این وظیفه را نادیده بگیرند.

مقاومت اسلامی حماس خاطرنشان کرد: برای آزادسازی قدس و مسجد الاقصی فقط یک راه بیشتر وجود ندارد و آن مقاومت و جهاد است زیرا دشمن زبان دیگری به جز مقاومت را نمی فهمد.

حماس از کشورهای عربی و اسلامی خواست تا برای محافظت از مسجد الاقصی و اماکن مقدس و قدس کمک کنند و از مقاومت و ایستادگی فلسطینیها در بیت المقدس حمایت کنند.

ایاد مدنی دبیر کل سازمان همکاری اسلامی یکشنبه گذشته در مراسم افتتاحیه نمایشگاه "قدس در یاد و خاطره" در شهر رام الله در کرانه باختری گفت: "باید تلاش کنیم تا ده ها هزار مسلمان به اینجا بیایند".

ایاد مدنی از شرکت‌های گردشگری فلسطینی و اردنی خواست تا شرایط لازم را برای مسلمانان مشتاق سفر به قدس و فلسطین را فراهم آورند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها