فقدان اعتماد شهرکنشینان حاشیه غزه نسبت به ارتش

فقدان اعتماد شهرکنشینان حاشیه غزه نسبت به ارتش
پنج‌شنبه 18 دی 1393 - 12:42

العالم - علی غم آرام شدن مرزهای فلسطین اشغالی در حاشیه نوار غزه، شهرک نشینان صهیونیست در این مناطق احساس ناامنی کرده و اعتماد خود را نسبت به ارتش از دست داده اند.

به گزارش پایگاه خبری العالم، گزارشگر کانال 2 تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره تصریح کرد: نظامیان اسرائیلی پس از پایان یافتن جنگ غزه تجهیزات جنگی را جمع آوری کرده و قرارگاههای خود را ترک می کنند.این اقدام باعث نگرانی شهرک نشینان اسرائیلی در این مناطق شده است.

یکی از شهرک نشینان به گزارشگر اسرائیلی گفت: من از عملکرد دولت و مسؤولان ارتش عصبانی هستم آنها وعده داده بودند نیروهای نظامی در این منطقه خواهند ماند؛ اما نیروهای نظامی در حال ترک منطقه هستند و ما به حال خود رها شدیم.

گزارشگر اسرائیلی گفت: طی ماههای اخیر اکثر نظامیان اسرائیلی منطقه حاشیه غزه را ترک کردند و تنها شمار اندکی از آنها باقی ماندند.

یکی از شهرکها در فاصله 5/1 کیلومتری غزه ،  روزانه در معرض حملات حماس است. در این شهرک روزانه افرادی از آن سوی مرز بدون هیچ مشکلی وارد اراضی اسرائیل می شوند.

وی افزود: ساکنان حاشیه غزه در راستای تلاش برای تجدید نظر در تصمیم ارتش به منظور ترک مناطق حاشیه غزه، تظاهراتی برگزار کردند.

با انتشار گزارش هایی در خصوص آغاز فعالیتهای حماس برای حفر تونلهای هجومی به اسرائیل، اعتماد مردم نسبت به ارتش از میان رفت.

پربیننده ترین خبرها