هلاکت دهها تروریست داعش در استان الانبار عراق

هلاکت دهها تروریست داعش در استان الانبار عراق
پنج‌شنبه 18 دی 1393 - 15:02

العالم - پیروزی های نیروهای امنیتی عراق در برابر تروریست های داعش همچنان ادامه دارد و در جدیدترین درگیری ها، دهها تروریست داعش در مناطق مختلف استان الانبار به هلاکت رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از "السومریه نیوز"، فرماندهی عملیات "الجزیره و البادیه" در استان "الانبار" امروز پنجشنبه از آزادسازی پلی که منطقه "البغدادی" را به روستاهای غرب "الرمادی" مرکز این استان متصل می کند، خبر داد.

در این حمله 15 نفر از عناصر گروه تروریستی داعش به هلاکت رسیدند و دو خودروی آن ها منهدم شد.

سرلشکر "ضیاء کاظم" فرمانده عملیات استان الانبار گفت: نیروهای فرماندهی عملیات الجزیره و البادیه با پشتیبانی پلیس محلی توانستند امروز در درگیری با عناصر گروه تروریستی داعش این پل را آزاد کنند.

وی افزود: در این حمله 15 نفر از عناصر این گروه به هلاکت رسیدند و دهها نفر نیز زخمی شدند.

ضیاء کاظم اظهار داشت: نیروهای امنیتی بعد از فرار تروریست های داعش از این منطقه، کنترل کامل پل را در اختیار گرفتند.

پیش از این "عبدالحکیم الجغیفی" فرماندار "الحدیثه" از دفع حمله داعش به منطقه "البوحیاه" خبر داد. وی افزود: با دفع حمله به منطقه "البوحیاه" در شرق حدیثه، 8 نفر از عناصر داعش کشته و دهها نفر از تروریست ها زخمی شدند. 

شورای استانداری الانبار روز گذشته -چهارشنبه- از آزادسازی منطقه «جبه» در غرب الرمادی از سلطه گروه تروریستی داعش خبر داد و اعلام کرد: در درگیری های این منطقه 42 تروریست از جمله دو عامل انتحاری به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها