رایانه ضد گلوله و کوکائین در مقر سرکرده داعش + عکس

رایانه ضد گلوله و  کوکائین در مقر سرکرده داعش + عکس
پنج‌شنبه 18 دی 1393 - 19:30

نیروهای کرد سوریه در جریان بازرسی از محل اقامت سابق یکی از سرکردگان داعش در شهر "عین العرب"، مقادیری کوکائین کشف کردند که نشان دهنده مصرف مواد مخدر از سوی عناصر گروهک تروریستی داعش است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه "دیلی میل" انگلیس، تصاویری از این ماده مخدر را در محل اقامت "ابو زهره" از سرکردگان داعش در شهر عین العرب که ماه گذشته در جریان درگیری با کردها به هلاکت رسید منتشر کرده است.

به نوشته این روزنامه، کشف این ماده به طور آشکاری نشان دهنده این واقعیت است که عناصر داعش به طور گسترده ای اقدام به مصرف مواد مخدر می نمایند. این در حالی است که مصرف مواد مخدر برخلاف تعالیم اسلام است و از سوی دیگر نشان دهنده معیارهای دوگانه این تشکیلات تروریستی است که اقدام به انتشار ویدئوهایی درباره گشت های امنیتی برای مبارزه با سیگار و دخانیات و انهدام آن، در مناطق تحت اشغال خود می نماید.
علاوه بر این، نیروهای کرد در محل اقامت این سرکرده داعش، یک دستگاه رایانه دل با پوشش ضد گلوله با ارزش بیش از دو هزار پوند و مقادیری سلاح کشف کردند.
نیروهای کرد تأکید کردند که ابوزهره برای افزایش روحیه عناصر داعش در درگیری ها، اقدام به توزیع کوکائین در میان آنها می نموده است. به طوری که بارها کیسه های کوچک حاوی قرص یا آمپول یا کوکائین را از عناصر داعش کشف کرده اند.
یادآور می شود بنا به اعلام دیده بان حقوق بشر سوریه وابسته به مخالفان، کردها در حال حاضر حدود 80 درصد شهر عین العرب را در کنترل خود دارند.
 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها