ناکامی جبهه النصره در حمله به نبل و الزهرا + تصاویر

ناکامی جبهه النصره در حمله به نبل و الزهرا + تصاویر
جمعه 19 دی 1393 - 10:18

ارتش و نیروهای مردمی، حمله تروریست های جبهه النصره وابسته به القاعده به دو شهرک شیعه‌نشین نبل و الزهرا در استان حلب سوریه را ناکام گذاشتند.

به گزارش روز جمعه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از منابع خبری، نیروهای ارتش سوریه با کمک نیروهای مردمی 80 تروریست جبهه النصره را به هلاکت رساندند. این نیروها همچنین توانستند سه زره پوش جبهه النصره را منهدم کنند و چهار دستگاه خودرو از جمله دو دستگاه تانک را به غنیمت بگیرند.

ارتش و نیروهای مردمی چند عامل انتحاری جبهه النصره را پیش از رسیدن به مواضع نیروهای مردمی در نبل و الزهرا به هلاکت رساندند و همچنین دهها عضو النصره را به اسارت درآوردند.

در دو شهرک نبل و الزهرا در شمال استان حلب نیروهای کمیته های مردمی توانستند حمله گسترده جبهه النصره را از سه محور ناکام بگذارند. گروه های مسلح از مواضع خود در شمال حلب، مناطق مسکونی دو شهرک نبل و الزهرا را گلوله باران کردند به طوری که روز پنج شنبه بیش از 40 گلوله خمپاره به این دو شهرک اصابت کرد.

گروه های مسلح همچنین چند گلوله خمپاره به سوی مناطق مسکونی شهر کفریا در استان ادلب شلیک کردند. مناطق اطراف فرودگاه نظامی استان دیرالزور سوریه هم شاهد درگیری های شدید بین یگان های ارتش و جنگجویان داعش بود. توپخانه ارتش سوریه مواضع داعش را در حویجه صکر و الحویقه گلوله باران کردند.

با جود سرمای شدید هوا درگیری های مسلحانه در مناطق مختلف سوریه ادامه دارد و در همین حال صدها نفر از اهالی شهر الرستن در شمال استان حمص علیه جنایت های گروه های مسلح و نیز کمیاب شدن نان تظاهرات کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها