حمله ناکام النصره به نبل و الزهرا + فیلم

شنبه 20 دی 1393 - 10:33

نبل والزهرا (العالم) – کمیته های مردمی و نیروهای ارتش سوریه در حومه حلب ده ها تن از تروریست های النصره را به هلاکت رساندند و تجهیزات نظامی آنها را نیز منهدم کردند.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، کمیته های مردمی در دو منطقه نبل و الزهرا در حومه حلب بر دو تانک عناصر مسلح گروه موسوم به «جبهه النصره» تسلط یافتند و سرنشینان آنها را به هلاکت رساندند.
بر اساس این گزارش نیروهای کمیته های مردمی همچنین یکی از عناصر این گروه تروریستی را به اسارت گرفتند.
ارتش سوریه و کمیته های مردمی در دو منطقه مزبور با دفع حملات تروریست ها ده ها تن از آنان به هلاکت رساندند.
خبرنگار العالم گزارش داد گروه های مسلح درصدد تسلط بر دو منطقه نبل و الزهرا بودند، که با واکنش ارتش سوریه و کمیته های مردمی مواجه شده و شکست خوردند.
تروریست ها پس از حملات خمپاره ای به مناطق مسکونی در حومه حلب، عملیات خود را برای تصرف این دو منطقه آغاز کردند اما با واکنش قاطع نیروهای مردمی و ارتش مواجه شدند و در نتیجه تانک ها و خودروهای زرهی آنها منهدم و ده ها تن از آنان نیز به هلاکت رسیدند.
یکی از مبارزان مردمی خبرنگار العالم گفت: ماموریت ما در دفاع از شهرک های نبل و الزهرا به نحو احسن پیش رفت. ما به طور کامل بر اوضاع مسلط هستیم. دشمن هر شب عملیات نفوذی انجام می دهد، اما در کمین های ما قرار می گیرد به طوری که تا کنون ده ها تن از آنان به هلاکت رسیده اند.

یکی دیگر از مبارزان کمیته های مردمی به خبرنگار العالم گفت: ما تا آخرین قطره خون خود از منطقه نبل و الزهرا حمایت می کنیم و با ایستادگی در برابر راکت پرانی و شلیک گلوله های خمپاره از سوی گروه های مسلح و تروریست، به خواست خداوند آنان را تا شکست نهایی تعقیب می کنیم.

خبرنگار العالم همچنین گزارش داد: تانک های ارتش سوریه مواضع تروریست های النصره را در مناطق دیرجمال، بیانون، مایر و حیان هدف قرار داد و مسیرهای منتهی به درگیری ها را پاکسازی کرد.
tt-9-22:30

پربیننده ترین خبرها