حمله ناکام داعش به اطراف دیرالزور + فیلم

شنبه 20 دی 1393 - 13:50

ارتش سوریه، حمله تروریست های داعش به چندین روستای حومه دیرالزور را ناکام گذاشت و دستکم 40 تن از آنان را به هلاکت رساند.

خبرنگار شبکه العالم روز شنبه گزارش داد، ارتش سوریه همچنین حمله 30 تن از عناصر تروریست داعش به منطقه ای نزدیک فرودگاه دیرالزور را ناکام گذاشت. در این میان عشایر نیز به کمک ارتش آمدند و آن ها را در پاکسازی مناطق اطراف فرودگاه یاری کردند.
خبرنگار شبکه العالم از افزایش کشته های داعش در حومه دیرالزور واقع در شرق سوریه خبر داد و تاکید کرد که ارتش سوریه، چندین حمله داعش به روستاهای البغیلیه و الجحیف را ناکام گذاشته است.
منابع نظامی، از کشته شدن دستکم چهل تن از عناصر تروریست داعش خبر دادند و تاکید کردند که در درگیری با عناصر داعش، چهار خودروی نظامی عناصر داعش که مجهز به دوشکا بود، منهدم شد.
حملات بی امان ارتش سوریه به مخفی گاه های تروریست های داعش در اطراف فرودگاه دیرالزور، خسارت های سنگین جانی و تجهیزاتی به عناصر داعش وارد کرد و آن ها را به عقب نشینی از اطراف فرودگاه واداشت.
"جورج جبور" کارشناس امور راهبردی سوریه در گفت وگو با شبکه خبری العالم اظهار داشت: عناصر تروریست داعش و دیگر گروه های تروریستی، در حملات ارتش سوریه در اطراف فرودگاه دیرالزور به هلاکت رسیدند و این ثابت می کند که ارتش سوریه، همچنان به عنوان قدرتِ مسلط، ابتکار عمل را در آن منطقه در دست دارد.
ارتش سوریه همچنین به چندین مخفی گاه داعش در منطقه حویجه صگر حمله کرد و شماری از تروریست های این سازمان را به هلاکت رساند و در مناطق الحویقه، الرشیدیه و الجبیله نیز با آنان درگیر شد و شماری از فرماندهان تروریست ها را به هلاکت رساند.
افزایش گسترۀ مناطق امن در اطراف فرودگاه نظامی دیر الزور و پیوستن عشایر به ارتش سوریه، زمینه انتقال ارتش از وضعیت دفاع به حمله را فراهم کرد و ارتش سوریه با استفاده از این فرصت، به مخفی گاه های داعش حمله ور شد.

9-22:30
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها