العبادی: الانبار، کلید آزادی همه مناطق است

العبادی: الانبار، کلید آزادی همه مناطق است
شنبه 20 دی 1393 - 15:14

نخست وزیر عراق تاکید کرد که آزادی کامل استان الانبار، به مثابه کلیدی برای گشودن و آزادسازی دیگر مناطقِ از اشغال داعش خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "حیدر العبادی" در دیدار با هیاتی از استان "الانبار" بر اهمیت همیاری همگان در این استان جهت آزادی کامل آن از عناصر تروریست تاکید و خاطر نشان کرد که آزادی مناطقِ تحت اشغال داعش در استان الانبار و دیگر استان ها، نیازمند همیاری و همدلی مردم این منطقه با نیروهای امنیتی است.
نخست وزیر عراق تاکید کرد که آزادسازیِ کامل الانبار و بیرون راندن این گروهک های تروریستی، دروازه مهمی برای آزادسازی بقیه مناطق عراق در اسرع وقت خواهد بود تا به وضع آوارگان رسیده شود و زمینه بازگشت وی به این منطقه فراهم شود.

احمد ابوریشه، صباح کرحوت رئیس شورای استانداری الانبار و شمار دیگری از اعضای شورا و همچنین رئیس دیوان اوقاف سنی استانداری الانبار در این دیدار حضور داشتند.
به نوشته سایت شبکه السومریه، در این دیدار علاوه بر بحث و تبادل نظر درباره اوضاع امنیتی شهرهای الانبار، راه های بازسازی مناطق آزادشده از چنگ داعش و همچنین خدمات رسانی و سازوکارهای سرمایه گذاری در این استان بررسی شد.

حیدر العبادی در تاریخ 18 دسامبر 2014، اعلام کرد که نینوا و الانبار، آخرین استان های عراق هستند که تحت اشغال داعشند.

26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها