واکنش حزب الله به انفجار در شمال این کشور

واکنش حزب الله به انفجار در شمال این کشور
يکشنبه 21 دی 1393 - 09:23

حزب الله لبنان در بیانیه ای در واکنش به انفجار مرگبار در شمال این کشور، درباره توطئه برهم زدن همزیستی مسالمت آمیز مردم این کشور هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان جنایتی را که تروریست های تکفیری دیشب (شنبه) در منطقه جبل محسن شهر طرابلس در شمال این کشور مرتکب شدند ، به شدت محکوم کرد.
حزب الله لبنان در بیانیه ای به خانواده های کشته شدگان در این حمله تروریستی تسلیت گفت و آنها و دیگر ساکنین منطقه جبل محسن را به خویشتن داری فراخواند و اعلام کرد : واکنش های نسنجیده باعث تحقق اهداف خبیثانه تروریست ها خواهد شد .  
بیانیه حزب الله حاکی است : هدف تروریست های تکفیری از ارتکاب جنایت فجیع منطقه جبل محسن، روشن است و این جنایت نشان می دهد که تکفیری های جنایتکار خطری برای همه مناطق لبنان هستند و هیچ فرقی بین مناطق ، قومیت ها ، مذاهب و کشورها قائل نیستند و همه را به آماج حملات خود تبدیل کرده اند. تکفیری ها از پایبندی ساکنین شهر طرابلس به آرمان های ملی کشور خود و همزیستی مسالمت آمیز آنها عصبانی هستند و با هدف ایجاد تفرقه و اختلاف بین مردم چنین جنایاتی را مرتکب می شوند.    
حزب الله در بیانیه خود اعلام کرد : همه مردم لبنان در این مرحله و مقطع حساس برای ناکام گذاشتن توطئه های تروریست های تکفیری باید با هم متحد شوند و با ارتش و دیگر دستگاه های امنیتی همکاری کنند تا خطر این تروریست ها را که اسلام و مسلمین را هدف گرفته اند ، دفع کنند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها