داعشی سعودی قصد داشت به ایتالیا برود !

داعشی سعودی قصد داشت به ایتالیا برود !
يکشنبه 21 دی 1393 - 10:47

یکی از مهاجمان سعودی به گذرگاه سویف عربستان، قصد داشت پرچم گروه تروریستی داعش را در ایتالیا به اهتزاز در آورد.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه سعودی "الحیات" چاپ لندن تأکید کرد، چهارمین انتحاری که در حمله به گذرگاه مرزی سویف عربستان مشارکت کرده بود، یک تبعه عربستانی به نام "ابوعبدالمالک الشمری" است که در استان حائل در شمال این کشور زندگی می کرد و قبلاً در تویتر سوگند یاد کرده بود که پرچم داعش را در "رم" پایتخت ایتالیا به اهتزاز درآورد.
در حالی که مسؤولان عربستان برای تشخیص هویت چهارمین انتحاری تلاش می کنند، الحیات اعلام کرد که این فرد ابوعبدالمالک الشمری نام دارد و تبعه این کشور است و شدت انفجار کمربند انفجاری اش به حدی بود که بدن وی متلاشی شده است؛ و همین امر باعث تأخیر در تشخیص هویتش شد . 
بر اساس این گزارش، ابوعبدالمالک الشمری و پسر عمویش عبدالله الشمری پس از هلاکت همدست انتحاریشان به نام "ممدوح الشلاحی" به محاصره نیروهای عربستانی درمی آیند و به دره ای پناه می برند؛ و با وجود درخواست نیروهای امنیتی از آنها برای تسلیم شدن، ابوعبدالمالک کمربند انفجاری خود را منفجر می کند و کشته می شود.
الحیات افزود: ابوعبدالمالک در صحفه تویتر خود، سوگند یاد کرده بود که پرچم سیاه داعش را در رم و همچنین بر فراز خانه اش در استان حائل به اهتزاز درخواهدآورد.
خبر دیگر اینکه یک عربستانی به نام فهد بن رباح التمیمی معروف به ابوحمزه الحائلی که با داعش در عراق همکاری می کرد ، اخیراً در درگیری با ارتش این کشور کشته شد.

 

پربیننده ترین خبرها