عملیات موفق ارتش سوریه در جوبر

عملیات موفق ارتش سوریه در جوبر
سه شنبه 23 دی 1393 - 17:13

دمشق (العالم) – ارتش سوریه باحمله به مواضع تروریست ها در محله جوبر درنزدیکی دمشق حمله کرد، شماری ازآنها از جمله چند خارجی عرب و غیر عرب را به هلاکت رساند و عده ای را زخمی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم ، حملات ارتش سوریه درشرایطی انجام شد که درگیری میان گروههای مختلف تروریستی در منطقه جوبر نیز تشدید شده است.

ارتش سوریه در جریان نبردها چندین تونل زیرزمینی کشف کرد که به صورت پیوسته به چندین ساختمان مسکونی محل اقامت افراد مسلح متصل بود.

" خیربک " کارشناس مسائل راهبردی در گفتگو با خبرنگار العالم تاکید کرد : تروریست ها از تونلهای حفر شده در زیر ساختمان های مسکونی که طول برخی از آنها به دویست متر می رسید ، برای انتقال سلاح ، افراد ربوده شده و انتقال نیرو استفاده می کردند.

وی عملیات ارتش سوریه در جوبر را پیشرفتی بسیار مهم و با آثار مثبت ارزیابی کرد.

" مازن سلمو" خبرنگار العالم گزارش کرد : محله جوبر مهم ترین منطقه راهبردی به شمار می رود که به دو تونل زیرزمینی متصل است . یکی از این تونلها جوبر را به شهر زملکا در جنوب و دیگری آن را به محله قابون در شمال متصل می کند . به گفته فرماندهان حاضر در صحنه عملیات اهمیت جوبر در همین نکته نهفته است زیرا جوبر نزدیک ترین جبهه به دمشق شمرده می شود.

توپخانه ارتش سوریه بطور همزمان مواضع تروریستها در عین ترما در مجاورت محله جوبر را در هم کوبید و درگیری هایی میان دو طرف در حومه شهرک زملکا و مزارع زبدین تا شرق حومه پایتخت روی داد .

ارتش سوریه در جبهه غربی با توپخانه سنگین شماری از مواضع جبهه النصره در زبدانی را مورد هدف قرار داد.

منابع نظامی تاکید کردند : در اثر این حمله برخی از تروریستهای جبهه النصره به هلاکت رسیدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها