حمایت گسترده فعالان بحرینی از سخنان سید حسن نصرالله

حمایت گسترده فعالان بحرینی از سخنان سید حسن نصرالله
سه شنبه 23 دی 1393 - 21:39

العالم - فعالان بحرینی کمپینی را برای قدردانی از سخنان اخیر سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان در حمایت از جنبش مردمی بحرین، در شبکه های اجتماعی تویتر و فیسبوک راه اندازی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از خبرنگار "ایرنا" در بیروت، این کمپین که عصر روز دوشنبه با هشتگ (#‏ شكرا لنصرالله) راه اندازی شد با مشارکت فوری و گسترده کاربران شبکه های اجتماعی بویژه کاربران بحرینی مواجه شده است.

خبر مشارکت گسترده کاربران شبکه های اجتماعی در این کمپین، در بسیاری از پایگاه ها و شبکه های خبری بحرینی و خارجی انعکاس یافته است.

سید حسن نصر الله بر خلاف سکوت بین المللی درباره سرکوب فزاینده جنبش مردمی بحرین به دست رژیم آل خلیفه، بخش قابل توجهی از سخنرانی اخیرش در مراسم برگداشت میلاد پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله وسلم را به انقلاب بحرین و حمایت از مردم مظلوم این کشور اختصاص داد.

سید حسن نصرالله در واکنش به بازداشت شیخ علی سلمان دبیر کل جمعیت وفاق ملی اسلامی بحرین اظهار داشت: این اقدام بیانگر آن است که مسئولان بحرینی به بن بست رسیده اند؛ مردم بحرین خواستار احقاق حقوق خود هستند، ساده ترین حقوق آنها نیز داشتن پارلمانی منتخب و نه فرمایشی است.

دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: تحرکات مردم بحرین مسالمت آمیز است و این امر حرکت آنها از دیگران متمایز می کند؛ اما در مقابل به سوی آنها آتش گشوده می شود و  مردم این کشو در خیابان ها کشته شدند درحالیکه حتی چاقویی نیز به همراه خود ندارند .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها