صهیونیستها به آتش شارلی دامن زدند

صهیونیستها به آتش شارلی دامن زدند
چهارشنبه 24 دی 1393 - 15:05

مطبوعات رژیم صهیونیستی کاریکاتورهای توهین آمیز مجله فرانسوی علیه پیامبر گرامی اسلام (ص) را منتشر کردند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز اطلاع رسانی فلسطین تأکید کرد نوشت: سوء استفاده صهیونیست ها از حمله اخیر به روزنامه فرانسوی شارلی ایبدو، برای ناظران بر عرصه رژیم صهیونیستی و جهان چندان دور از ذهن نیست.
صهیونیست ها در تلاش هستند تا از این حادثه در راستای خدمت به هدف خود یعنی ارایه چهره ای تروریستی از فلسطینی های مسلمان در اذهان جهان که ارزشی برای جان دیگران و همزیستی با آنها قائل نیستند، سوء استفاده کنند.
اقدام مطبوعات رژیم صهیونیستی در بازنشر تصاویر و کاریکاتورهای توهین آمیز علیه ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در همین چارچوب صورت می گیرد.
"ابراهیم صرصور" عضو عربی کنیست رژیم صهیونیستی گفت که بازنشر تصاویر موهن به ساحت مقدس رسول اکرم (ص) تلاش برای رساندن این پیام به جهان است که رژیم اشغالگر تمایل به ایجاد ائتلافی بین المللی علیه اسلام و مسلمانان دارد.
صرصور جهان را به برخورد دوگانه با مسائل متهم کرد و اظهار داشت: وقتی مسلمانان در فلسطین، مصر، میانمار، سوریه و آفریقای مرکزی قربانی می شوند؛ می بینیم که جهان –برخلاف آنچه در پاریس انجام داد- به اندازه سر سوزنی اقدام نمی کند یا تظاهرات در دفاع از این افراد بی گناه برگزار نمی کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها