بازدید مدیر عامل خبرگزاری لبنان از شبکه العالم

بازدید مدیر عامل خبرگزاری لبنان از شبکه العالم
چهارشنبه 24 دی 1393 - 19:31

مدیر عامل خبرگزاری رسمی کشور لبنان با مدیر شبکه العالم دیدار و گفتگو و کرد.

لور سلیمان مدیر خبرگزاری لبنان با ابراز خرسندی از این دیدار گفت: شبکه العالم به عنوان یک شبکه خبری نقش موثری در تحولات منطقه ایفا می کند.
مدیر عامل خبرگزاری لبنان گفت: خبرگزاری لبنان هم اکنون با سه زبان عربی، فرانسه و انگلیسی در سه شیفت مختلف در حال اطلاع رسانی می باشد و به زودی زبان اسپانیایی به آنها افزوده خواهد شد.

لور سلیمان افزود: ما برای دریافت اخبار موثق در سطح لبنان 28 دفتر تاسیس کردیم و حدود سیصد نفر با ماهمکاری مستمر دارند که بالغ بر 500 خبرروزانه منتشر می کنیم.
این مسئول رسانه‌ای لبنانی در ادامه خواستار بهره‌مندی از توانمدی‌های خبری شبکه العالم جهت ارتقاء بخش‌های خبریِ خبرگزاری لبنان شد.

دکتر سید احمد سادات مدیر شبکه العالم نیز ضمن تشکر از حضور مدیر عامل خبرگزاری لبنان در شبکه العالم گفت: پس از پیروزی های مستمر ومکرر محور مقاومت، صف بندی کشورهای عربی منطقه  با مدیریت غرب ورژیم صهیونیستی طراحی واجرا گردید، به گونه ای که در جریان پوشش این پیروزی ها شبکه العالم از سوی کشورهای مرتجع عربی تحت فشار قرار گرفت و از ماهوارهای عرب ست و نایل ست حذف شد و به همین دلیل ماهواره هایی که در مدار عرب ست و نایل ست قابل دریافت بودند، نظیر هاتبرد و آتلانیتک برد را جایگزین آنها کردیم و هم اکنون شبکه العالم از 5 ماهواره در حال پخش است.

در ادامه دکتر سادات  با اشاره به بهره گیری از پتانسیل شبکه های مجازی اظهار داشت شبکه العالم در حال حاضر از تمام ظرفیت های موجود در شبکه های اجتماعی به شکل کامل بهره می برد. کاربران فیس بوک العالم با وجود همه فشارها و محدودیت ها ی اعمال شده از طرف فیسبوک هم اکنون بالغ بر 2.6 میلیون نفر می باشند.

دکتر سادات گفت: علاوه بر صفحه اصلی فیس بوک ما بیش از 20 صفحه فرعی در مورد برنامه های سیاسی فرهنگی، اجتماعی، ورزشی، گوناگون و درحوزه بیدرای اسلامی صفحات ویژه ای درخصوص کشورهای یمن،سوریه، عربستان، فلسطین، مصر و ایران طراحی کردهایم که به طور اختصاصی در هر حوزه اطلاع رسانی می کنیم در این راستا صفحه جاذبه های گردشگری ایران و معرفی ایران اسلامی از استقبال کم نظیری نزد کاربران برخوردار می باشد.

دکتر سادات نیز برقراری ارتباط بیشتر خبرگزاری لبنان با شبکه العالم در بیروت را مفید دانست و در خصوص ارایه تجربیات وتبادل اخبار بین العالم وخبرگزاری لبنان اعلام آمادگی کرد .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها