کنترل ارتش عراق بر مناطق حساس رمادی

کنترل ارتش عراق بر مناطق حساس رمادی
جمعه 26 دی 1393 - 14:27

فرمانده تیپ طلایی سوم استان انبار در غرب عراق تأکید کرد نیروهایش کلیه مناطق حیاتی و حساس شهر رمادی را در کنترل دارند و این تیپ توانسته است کلیه حملات داعش در این مناطق را ناکام بگذارد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرتیپ "عبدالأمیر الخزرجی" روز جمعه گفت: تیپ طلایی سوم، مناطق حیاتی شهر رمادی از جمله مجتمع ساختمان های دولتی، کارخانه شیشه و مناطق السجاریة والورار و محله های معلمین، اندلس، الجمهوریه و ورزشگاه را در کنترل دارند و مناطق بوفراج، صوفیه، حوز و بوعلوان نیز در کنترل سایر نیروهای امنیتی قرار دارند.
خزرجی به شبکه عراقی سومریه نیوز گفت: نیروهای تیپ طلایی توانستند در همه مناطق تحت کنترلشان، حملات تروریست های داعش را ناگام گذاشته و تلفات مادی و جانی فراوانی به آنها وارد نمایند. همچنین نیروهای این تیپ در حال انجام عملیات شناسایی و پاکسازی مواضع گروهک تروریستی داعش هستند و در مناطق تحت کنترلشان ضربات سنگینی را به تروریست ها وارد کرده اند.
همچنین، سرلشکر "فاضل برواری" فرمانده تیپ طلایی روز پنج شنبه با اشاره به آمادگی این تیپ برای آزاد سازی شهرستان فلوجه از تروریست های داعش، اظهار داشت: این عملیات با هماهنگی با فرماندهی عملیات انبار انجام خواهد شد.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها