شهرک نشینان حرمت مسجدالاقصی را شکستند

شهرک نشینان حرمت مسجدالاقصی را شکستند
جمعه 26 دی 1393 - 21:23

قدس اشغالی (العالم) – شماری از شهرک نشینان صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم اشغالگر وارد محوطه مسجد الاقصی شدند.

خبرنگار شبکه خبری العالم از قدس اشغالی گزارش داد، گروه های صهیونیستی با حمایت نیروهای این رژیم و به بهانه ادای مراسم تلمودی به مسجدالاقصی هجوم آوردند؛ و حرمت این مکان مقدس را شکسته و احساسات مسلمانان را جریحه دار کردند.

شیخ "محمد حسین" مفتی قدس و سرزمین فلسطین، در این باره به خبرنگار العالم گفت: ورود شهرک نشینان صهیونیست به محوطه مسجد الاقصی، تلاشی مذبوحانه از سوی صهیونیست ها برای تحریف واقعیت ها و جعل رویدادهای جدید در مسجد الاقصی است.
وی افزود: گویی می خواهند مردم قدس و فلسطینیان به حضور آنان در مسجد الاقصی عادت کنند تا به مساله ای عادی و روزمره  تبدیل شود، لذا هر گونه ورود به این مسجد، تعدی به آن است.  
شیخ "محمد مسک" عضو هیات عالی اسلامی فلسطین، تحصن در مسجد الاقصی را خواستار شد که در معرض طرح های افراط گرایانه برای تقسیم آن میان یهودیان و مسلمانان، ساخت کنیسه و سیطره نهایی اشغالگران صهیونیست بر این مکان مقدس است.     
وی افزود: حملات روزمره به مسجد الاقصی با هدف خالی کردن بخش قدیمی قدس و مسجد الاقصی از نمازگزاران فلسطینی است. 
گروه های صهیونیستی تبدیل محوطه مسجد الاقصی به مکان عمومی را خواستار شده اند لذا افزایش تحرکات آنان برای ورود به اولین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف، تلاش برای تحمیل معبد خیالی موسوم به "هیکل سلیمان" و ساخت کنیسه در محوطه مقدس این مسجد است.

پربیننده ترین خبرها