اعدام زن سوری به دست مفتی بی بند و بار النصره + عکس

اعدام زن سوری به دست مفتی بی بند و بار النصره + عکس
شنبه 27 دی 1393 - 13:07

هویت فردی که خود را قاضی شرع گروه موسوم به "جبهه النصره" می‌نامد و اخیراً دستور اعدام یک زن را در یکی از مناطق حومۀ شهر ادلب سوریه صادر کرده است، فاش شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، کاربران شبکه های اجتماعی اعلام کردند، فردی که قاضی شرع جبهه النصره نامیده می شود و چندی پیش حکم اعدام یک زن پنجاه ساله را در منطقه معره مصرین به اتهام زنا صادر کرد ، "شیخ ابوصلاح" نام دارد.
سایت خبری "اورینت" به نقل از کاربران در شبکه های اجتماعی تأکید کرد، ابوصلاح همچنین به عناصر جبهه النصره اجازه داده است که محتویات کارخانه ها و کارگاه ها و منازل مردم را سرقت کنند و در بازار بفروشند زیرا مدعی است که صاحبان این اماکن خائن به ملت هستند، و با ارتش سوریه همکاری می کنند . 
کاربران ابوصلاح را فردی بی بند و بار توصیف کردند و افزودند: ابوصلاح قبلاً در شهر حلب مستقر بود و علت انتقالش به شهر ادلب رابطه نامشروعش با یک زن شوهردار بود؛ و در همین شهر حکم اعدام یک زن پنجاه ساله را به اتهام زنا صادر کرد . 
هر چند فیلم اعدام این زن نشان می دهد که عبارت جبهه النصره روی دیوارِ اطراف صحنه اعدام نوشته شده است ولی جبهه النصره تاکنون اعدام این زن را به عهده نگرفته است .

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها