سفر هیأتی از سران عشایر الأنبار عراق به آمریکا

سفر هیأتی از سران عشایر الأنبار عراق به آمریکا
شنبه 27 دی 1393 - 15:04

رئیس شورای استان الأنبار خبر از اعزام هیأتی از سران عشایر و مقامات محلی استان الأنبار به واشنگتن به منظور درخواست برای آموزش نیروهای این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سورمریه نیوز، "صباح کرحوت" رئیس شورای استان الانبار روز شنبه از اعزام هیئتی از شیوخ عشایر و مقامات محلی استان الأنبار به واشنگتن خبر داد و اعلام کرد که این هیأت قرار است با "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا، در خصوص درخواست برای تسلیح و آموزش نیروهای امنیتی و عشایراین استان به منظور مبارزه با داعش و چگونگی آزاد سازی این استان از  کنترل تروریست ها دیدار کند.
این هیات شامل ده نفر از مسؤولان دولتی و سران عشایر استان الانبار از جمله صهیب الراوی استاندار الانبار، صباح کرحوت رئیس شورای استان الانبار، احمد ابوریشه رئیس کنفرانس بیداری عراق، احمد حمید العلوانی رئیس کمیسیون امنیتی در شورای استان، حديثه عبد الحكيم الجغيفی قائم مقام، فيصل العيساوی قائم مقام فلوجه، شيخ مزهر المله خضر یکی از شیوخ عشایر ابو فهد، حكمت سليمان یکی از سران عشایر، حكمت الكعود یکی از سران عشیره ابونمر و مهدی صالح معاون حقوقی استاندار هستند.
سلیم الجبوری، رییس پارلمان عراق، شنبه گذشته، دهم ژانویه 2015  بر اهمیت تسریع در روند پشتیبانی تسلیحاتی و مهمات از پلیس محلی و نیروی های عشایر در استان الانبار تاکید کرد. 
در همین حال، احمد ابوریشه، رئیس کنفرانس بیداری، خبر از نامه هایی داد که هیات عشایر در سفر به واشنگتن برای ارایه به جامعه بین المللی به همراه خود خواهد برد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها