فیلم اختصاصی از پاکسازی فلوجه

يکشنبه 28 دی 1393 - 19:28

فلوجه – الانبار (العالم ) – ارتش عراق با همکاری نیروهای مردمی بخش های وسیعی از مناطق " الکرمه "، " فلوجه " و " ابراهیم بن علی " در استان " الانبار " را از لوث وجود عناصر داعش پاکسازی کرد .

"حیدر قاسم" خبرنگار شبکه العالم که نیروهای عراقی را در این عملیات همراهی کرده، روز یکشنبه گزارش داد: عملیات نیروهای عراقی در این محورها همچنان ادامه دارد.

نیروهای ارتش با استفاده از خمپاره و آتش توپخانه، این منطقه را پاکسازی کردند. 
مردم منطقه که از اقدامات وحشیانه تروریست های داعش به تنگ آمده بودند، از ارتش عراق که امنیت را برای آنان فراهم آورده بود، استقبال به عمل کردند. 
یکی از ساکنان این منطقه به خبرنگار العالم گفت: رفت و آمد مردم در طول شبانه روز بطور طبیعی جریان دارد. ارتش عراق یا نیروهای مردمی نه تنها هیچگونه محدودیتی برای مردم ایجاد نکرده اند بلکه به آنان کمک کرده و آب و غذا در اختیار افراد نیازمند قرار دادند.  
یکی دیگر از اهالی منطقه اظهار داشت: امنیت به خوبی برقرار شده است، و نیروهای ارتش در این خصوص تمام توان خود را بکار می برند.
"احمد" جوان هفده ساله عراقی که از نیروهای داوطلب مردمی است، به خبرنگار العالم گفت: در پاسخ به ندای آیت الله علی سیستانی و برای خدمت به مردم داوطلب شده ام . من متولد سال 1998 هستم و به خاطر حفظ جان و مال مردم عراق، ترک تحصیل کرده ام.   
مناطق واقع میان " بغداد " و " فلوجه " هم اکنون در کنترل کامل نیروهای عراقی است .

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها