گزارش العالم از تشییع پیکر شهید مغنیه + فیلم

سه شنبه 30 دی 1393 - 15:24

بیروت (العالم)- خبرنگار العالم در بیروت گزارش داد انبوه مردم لبنان امروز، سه شنبه، پیکر شهید جهاد مغنیه را در پایتخت لبنان تشییع کردند.

"محمود قماطی" نایب رییس شورای سیاسی حزب الله، به العالم گفت: سکوت حزب الله طولانی نخواهد بود و به این حمله پاسخ مناسبی خواهیم داد.
حزب الله پیش از آن که پیکر شهید جهاد به خاک سپرده شود، تاکید کرد که این جنایت بدون مجازات نخواهد ماند.
"محمد قماطی" نایب رییس شورای سیاسی حزب الله، به العالم گفت: این واقعه یک رویارویی ادامه دار در سطوح امنیتی، نظامی و سیاسی است. ما زیاد سکوت نخواهیم کرد و طبعا در زمان مناسب و به گونه ای مناسب پاسخ این تجاوز بزرگ را خواهیم داد.
حزب الله می داند که همه نگاه ها به سویش دوخته شده است تا ببینند که چه واکنشی به این تجاوز نشان می دهد. با این حال حزب الله تاکید دارد که جنگ روانی میان حزب الله و دشمن صهیونیستی همچنان باقی می ماند. جنگی که باعث شده است هیچگونه حرکتی در مرزهای لبنان وفلسطین اشغالی مشاهده نشود. 
نظامیان رژیم صهیونیستی از ترس انتقام پنهان شده اند و هیچ تحرکی از آن ها مشاهده نمی شود. برخی همین شرایط را آغاز پاسخ حزب الله – قبل از پاسخ واقعی - تفسیر کرده اند.

"امین حطیط" کارشناس نظامی لبنانی، به العالم گفت: از دست دادن نیروهای ارزنده مقاومت مساله مهمی است، اما بازتابی منفی بر پیکر مقاومت نخواهد داشت زیرا مقاومت برای چنین مسایلی برنامه ریزی کرده است و شهادت را رویه و سنت خویش می داند.
KH-19-22:39

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها