"شیطان پرستی" در مدارس فلوریدای آمریکا

سه شنبه 30 دی 1393 - 17:51

العالم ـ هیئت مدیره مدارس مسیحی محافظه کار در ایالات فلوریدا پس از موافقت با توزیع انجیل در مدارس و منع کتب به عقیده آنان الحادی، جزوه های حاوی تصاویری از نمادهای شیطان پرستی را نیز در میان دانش آموزان توزیع کرد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مدارس ایالت فلوریدا جزوه های حاوی تصاویری از نمادهای شیطان پرستی که کمترین پیروان را در جهان امروز دارد، در میان دانش آموزان توزیع کرد. این جزوه ها در قالب "کتاب فعالیتهای مدرسه ای" (The Satanic Children’s Big Book of Activities) منتشر می شود که حاوی تمرین های ساده برگرفته از اعتقادات شیطان پرستی مانند کشیدن ستاره پنج گوش وارونه در اطراف تصاویر سرور تاریکی یعنی شیطان است. 

این درحالیست که مسئولان مدعی شده اند ، هدف این است که " جوانان روح و جان خود را تقدیم سرور تاریکی نکنند."

این مجموعه ها توسط معبد شیطان منتشر شده است.

جزوه های شیطان پرستی پس از آن تهیه شد که هیئت مدیره مدارس مسیحی محافظه کار در ایالت فلوریدا اجازه دادند تا کتب انجیل درمدارس توزیع شود و کتب به زعم آنان ملحدانه مانند "من چرا مسلمان نیستم" و "ملحد کیست" منع شوند. بر همین اساس گروههای مخالف ادیان کتاب مذکور را برای فعالیتهای مدرسه ای تهیه کردند و هیئت مدیره مدارس دینی در فلوریدا آن را در میان دانش آموزان توزیع می کنند.

لوسیان گریفز سخنگوی مجموعه معبد شیطان گفت: ما هیچگاه برای توزیع و نشر آموزه های دینی خود در مدارس دولتی تلاشی نکردیم زیرا بر این باوریم که باید به جدایی میان کلیسا و دولت احترام گذاشت اما اگر هیئت مدیره مدارس دولتی به توزیع نشریات دینی و کتابهای مقدس بر دانش آموزان موافقت کرده است؛ ما فکر می کنیم رفتار مسؤولانه این است که به دانش آموزان امکان دسترسی به نظرات مذهبی مختلف داده شود و تنها صدای یک مذهب و آیین به گوش آن ها نرسد. 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها