پیام تسلیت هنیه به سید حسن نصر الله

پیام تسلیت هنیه به سید حسن نصر الله
پنج‌شنبه 2 بهمن 1393 - 19:30

العالم - نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس"، شهادت مبارزان حزب الله لبنان در القنیطره را به سید حسن نصر الله، تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در پیام تسلیت"اسماعیل هنیه" به دبیرکل حزب الله لبنان آمده است: تفکردشمنِ (صهیونیست) بر پایه تروریسم و کشتار استوار است؛ آنها گمان می کنند که ترور، اراده امت و مقاومت را درهم می شکند، اما این سیاست، شکست خورده است.

هنیه در این پیام، بار دیگر بر پایبندی به حقوق مسلم امت و مقدساتِ آن و در رأس آن ها قدس و مسجد الاقصی تاکید و خاطر نشان کرد: حتی با وجودِ درد، دست مقاومت در لبنان، همچنان بالاترین دست خواهد ماند.

"محمد الضیف" فرماندۀ کل گردان های عزالدین قسام نیز در پیامی به سید حسن نصر الله رهبر مقاومت، شهادت مبارزان حزب الله در قنیطره را تهنیت گفت و تاکید کرد: همه نیروهای مقاومت باید در برابر طرح سازش با دشمن صهیونیست و یاوران این طرح، یک تنه به پا خیزند.

وی افزود: اینک، ضروری است که همه نیروهای مقاومت در سراسر کشورهای امت (اسلامی و عربی)، یک تنه و یکدست، جنگِ آینده را اداره کنند، تا از همه سو، بر اراضی اشغال شدۀ ما، آتش ببارد.

"عزام الاحمد" عضو کمیته مرکزی جنبش فتح نیز در گفت وگو با شبکه المیادین، گفت: بیم آن دارم که رژیم اسرائیل، با حمله به مبارزان حزب الله در لبنان، در پی گل آلود کردن آب، برای ماهیگیری در انتخابات باشد.

26

پربیننده ترین خبرها