حاشیه‌های مرگ عبدالله از نگاه مجتهد

حاشیه‌های مرگ عبدالله از نگاه مجتهد
جمعه 3 بهمن 1393 - 12:16

کاربر عربستانی مشهور توییتر که منبع بسیاری از اخبار پشت پرده خاندان آل سعود است، از شب گذشته تا کنون حاشیه هایی از وقایع 24 ساعت گذشته در دربار عربستان را ذکر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "مجتهد" در صفحه خود در توییتر نوشت: عبدالله در ساعت 6 بعدازظهر پنجشنبه فوت کرده بود، اما در آن زمان هنوز درباره چگونگی اعلام این خبر، تصمیمی اتخاذ نشده بود.

به نوشته مجتهد، از خالد التویجری رئیس دفتر ملک عبدالله خبری نیست و در باره این که آیا از کشور خارج شده یا در منزلش به سر می برد، اطلاعی در دست نیست.

اما متعب بن عبدالله پسر پادشاه فقید و وزیر گارد ملی، افسرانی را به هر یک از یگان های گارد ملی فرستاده تا از آمادگی کامل آنها برای اقدام سریع در صورت نیاز، اطمینان یابد و به این افسران توصیه کرده که مخفیانه حرکت کنند و خبری در این باره به رسانه ها درز نکند.

مجتهد در ادامه می نویسد: سلمان به عنوان پادشاه انتخاب شده اما در مورد عدم بیعت با مقرن به عنوان ولی عهد، حرف و حدیث های زیادی وجود دارد.

در ادامه نوشته های مجتهد، خبر جالبی به چشم می خورد که در آن آمده است: به زودی دو مقاله به قلم عبدالرحمن السدیس (خطیب مسجد الحرام) منتشر می شود، یکی در بیان "فضایل" ملک عبدالله بن عبدالعزیز؛ و دیگری با عنوان "اللؤلؤ والمرجان فی بیعة الملک سلمان" (!) در بیان ضرورت بیعت با سلمان به عنوان پادشاه!

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها