هلاکت یک سرکرده النصره در حمله به نبل و الزهرا + فیلم

سه شنبه 7 بهمن 1393 - 13:02

نیروهای کمیته مردمی دو شهر نبل و الزهراء در حومه حلب موفق شدند که حمله شدید عناصر جبهه النصره را خنثی کرده و یکی از فرماندهان میدانی این گروه به نام "ابوقدامه" را به هلاکت برسانند.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه گزارش داد، کمیته های مردمی دو شهر نبل و الزهرا همچنین با اجرای عملیاتی پیش دستانه توانستند شمار زیادی از عناصر جبهه النصره را به هلاکت برسانند و مواضع آنها را منهدم کنند.
یکی از نیروهای کمیته های مردمی به شبکه العالم گفت: ما مجاهدان در شهرهای نبل و الزهرا با وجود گلوله باران و محاصره همچنان استوار و پایدار در برابر تروریست ها ایستاده ایم.
یکی دیگر از این نیروها خاطرنشان کرد: ما پایدار و استواریم و به خواست خداوند باقی خواهیم ماند تا این که همه این مزدوران را به هلاکت برسانیم.
یک عضو کمیته های مردمی نبل و الزهرا نیز در گفت و گو با خبرنگار العالم تصریح کرد: ما با تمام توان در خط مقدم درگیری با دشمن می جنگیم و همچنان به یاری خداوند اوضاع را در کنترل داریم.
وی افزود: در نبل و الزهرا درگیری های روزانه روی می دهد و تروریست ها همواره شبها در صدد نفوذ به این دو شهر هستند اما ما با ایجاد کمین، تا کنون دهها نفر از آنها را به هلاکت رسانده ایم.
برخی از پایگاه های اینترنتی طرفدار جبهه النصره نیز به مرگ ابوقدامه، از فرماندهان برجسته این گروه، در جریان نبردها در شهرهای نبل و الزهرا اذعان کردند.
درهمین حال، عناصر مسلح و تروریست خانه های مسکونی مردم سوریه در شهر نبل را با بیش از 40 راکت هدف قرار دادند که خسارتهای زیادی برجای گذاشت. شمار گلوله های سنگین و راکت های اصابت کرده به این منطقه از چهار روز پیش تاکنون به 250 عدد رسیده است.

پربیننده ترین خبرها