شیخ نعیم قاسم: اسرائیل در قنیطره مرتکب اشتباه شد

شیخ نعیم قاسم: اسرائیل در قنیطره مرتکب اشتباه شد
سه شنبه 7 بهمن 1393 - 19:44

معاون دبیر کل حزب الله لبنان حمله تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی به قنیطره را اقدامی اشتباه دانست و اعلام کرد: توطئه خاورمیانه جدید به علت پایداری مقاومت نقش بر آب شد و اگر مقاومت نبود، ما هم اکنون شاهد بحرانی بزرگ در کل منطقه بودیم.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ "نعیم قاسم" گفت: کارهایی که در 4 سال گذشته برای مبارزه سرسختانه با توطئه جهانی تشکیل خاورمیانه جدید انجام شد، کوچک نبود و به خواست خدا این توطئه نقش بر آب شده است؛ و امروز بازیگران بین المللی خصوصاً آمریکا سردرگم هستند و دست پرورده‌ها و مزدوران آنها چه ارتش آزاد سوریه چه جیش الاسلام یا گروه های دیگر شکست خورده و ناکام مانده اند و روز به روز به سوی فروپاشی و متلاشی شدن پیش می روند.
شیخ نعیم قاسم در نشست مسؤولان شبکه المنار و رادیو النور، اظهار داشت: مزدوران تکفیری آمریکا و متحدانش هم افسار سرسپردگی خود را گسیخته اند؛ و از دستورات اربابان خود سرپیچی می کنند و درپی منافع خود هستند که این امر نیز شکست دیگری برای دشمنان مقاومت است و کشورهای منطقه ایِ وابسته به آمریکا خصوصاً همسایگان سوریه نیز از هیچ تلاشی برای نابود کردن سوریه دریغ نمی کنند ولی به خواست خدا تلاش های آنها به بن بست خورده است و ناکام ماندند.
معاون دبیر کل حزب الله لبنان تأکید کرد: ما هم اکنون می بینیم که نقشه نابود کردن سوریه و متعاقباً اجرایی کردن توطئه تشکیل خاورمیانه جدید به جایی نرسیده است، و دشمنان مقاومت هم اکنون درپی کاستن حجم تلفات و خسارات خود هستند .
شیخ نعیم قاسم درباره تجاوز رژیم صهیونیستی به استان قنیطره سوریه فت : اسرائیل پی در پی متحمل شکست می شود زیرا افزایش توانمندی های مقاومت ، مبارزات فلسطینی ها ، ناکامی نقشه نابودکردن سوریه ، شکست مزدوران تکفیری ها و احتمال توافق هسته ای ایران و طرف های بین المللی باعث نگرانی اسرائیل شده است. با توجه به امور فوق ، اسرائیل برای برهم زدن معادله به استان قنیطره تجاوز کرد و نیروهای حزب الله را هدف گرفت و خواست که به جای تکیه کردن به تکفیری ها این بار خود دست به کار شود و مقاومت را تضعیف کند.  
شیخ نعیم قاسم خاطرنشان کرد: اسرائیل با تجاوز به استان قنیطره گامی اشتباه برداشت و این گام رو به جلو نبود بلکه به طرف عقب بود و اسرائیل متوجه خواهد شد که برداشتن چنین گام احمقانه ای موفقیتی برایش به ارمغان نخواهد آورد .
شیخ قاسم اعلام کرد : اسرائیل و تکفیری ها با یکدیگر همدست هستند و هدف واحدی را دنبال می کنند که این هدف همان تقسیم و تجزیه منطقه برای تأمین منافع اسرائیل و تبدیل شدن این رژیم به قدرتمندترین طرف در منطقه است ولی این هدف به علت پایداری مقاومت که کارآیی خود را ثابت کرده است ، محقق نخواهد شد .

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها