عملیات موفق ارتش عراق علیه داعش در سامرا+فیلم

شنبه 11 بهمن 1393 - 11:01

دیاله (العالم)- خبرنگاران شبكه العالم در عراق گزارش دادند که نیروهای امنیتی عراق در عملیاتی موفق شدند شماری از تروریست ها را که قصد بمب گذاری در سامرا و السجاری داشتند، به هلاکت برسانند.

حیدر قاسم، خبرنگار العالم در عراق گزارش داد: نیروهای عراقی در سامرا توانستند 3 تروریست را که درصدد بمب گذاری و منفجر کردن کمربند انفجاری خود در منطقه صنعتی بودند، به هلاکت برسانند.
در همین حال، ستاد فرماندهی عملیات سامرا از برقراری منع رفت و آمد تا اطلاع ثانوی در شهر سامرا که یکی از شهرهای بزرگ استان صلاح الدین است، خبر داد.
خبرنگار العالم همچنین خاطرنشان کرد: نیروهای عراقی در الرمادی یک تروریست انتحاری را که درصدد منفجر کردن کامیون خود در جمع نیروهای امنیتی در منطقه السجاری بود، به قتل رساندند.
حیدر قاسم همچنین در باره انفجارهای جمعه در بغداد، الرمادی و سامرا اظهار داشت: انفجار بمب روز جمعه در بازار الباب الشرقی و نزدیکی محل خرید و فروش تجهیزات نظامی روی داد. پس از اینکه شهروندان برای نجات زخمی ها و منتقل کردن اجساد تجمع کردند، انفجاری دیگری در همان منطقه به وقوع پیوست که منجر به افزایش قربانیان این حادثه تروریستی شد.
خبرنگار العالم به نقل از منابع بیمارستانی از کشته شدن 44 نفر بر اثر این دو انفجار و زخمی شدن حدود 70 نفر خبر داد که بیشتر آنها نیز از نیروهای امنیتی بودند.
وی افزود: تدابیر امنیتی شدیدی در مناطق مختلف بغداد اتخاذ شده است.

"محمد الربیعی" خبرنگار العالم در سامرا نیز از دو انفجار در مراکز ایست بازرسی و محل تجمع نیروهای ارتش خبر داد که سبب وارد آمدن خسارت های جانی و مالی شد و نزدیک به 9 نفر از نیروهای مردمی نیز در این انفجارها زخمی شدند.
خبرنگار العالم در صلاح الدین هم از برقراری مقررات منع آمد و رفت خبر داد و اعلام کرد که نیروهای عراقی در حال پاکسازی منطقه و تعقیب عناصر مسلح در اطراف سامرا هستند.
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها