دلیل داعشی شدن اروپایی‌ها از نظر شهردار لندن

دلیل داعشی شدن اروپایی‌ها از نظر شهردار لندن
دوشنبه 13 بهمن 1393 - 09:52

شهردار لندن گفت، تندروهایی که به گروههای مسلح می پیوندند و حملات انتحاری انجام می دهند تنها افراد شکست خورده ای هستند که به دلیل پذیرفته نشدن از سوی زنان، اعتماد به نفس و هدف مشخصی در زندگی شان ندارند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، «بوریس جانسون» شهردار لندن در مصاحبه با روزنامه انگلیسی «سان» گفت: اشخاصی که ممکن است به داعش ملحق شوند کاملا شبیه اشخاصی هستند که می توان آن ها را برای پیوستن به باندهای مواد مخدر یا دیگر باندهای جنایتکار فریب داد.  

وی افزود این جوانان از اعتماد به نفس برخوردار نیستند و هیچ هدف مشخصی در زندگی خود ندارند آن ها احساس می کنند شکست خورده اند به همین علت پیوستن آن ها به گروههای تندرو ممکن است به آن ها احساس قدرت یا پیروزی بدهد. 
جانسون به ارتباط این تندروها با زنان اشاره کرد و گفت این ها دائما با مخالفت از سوی زنان مواجه می شوند که این مساله مایه عذاب آن ها است و احساس می کنند که همه جهان با آن ها مخالف است. 
شهردار لندن اظهار داشت آن ها به علت مواجه شدن با چنین مخالفتی، به اقدامی روی می آورند که ممکن است منبع راحتی معنوی برای آن ها باشد، هر چند که می دانیم در اقداماتی که انجام می دهند آسایش و راحتی وجود ندارد. 
این اولین بار نیست که جانسون اینگونه سخنان جنجال برانگیز بر زبان می آورد به طوری که اگوست گذشته در روزنامه دیلی تلگراف انگلیسی مقاله ای نوشت و در آن دولت انگلیس را به مبارزه با داعش و از بین بردن این گروه فراخواند. 
شهردار لندن در این مقاله هشدار داد اتخاذ نکردن اقدامات قاطعانه برای مبارزه با داعش به این معنا خواهد بود که تروریسم به انگلیس خواهد رسید. 

 

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها