نتایج حمله حزب الله؛

لیبرمن: اسرائیل آسیب دیده است

لیبرمن: اسرائیل آسیب دیده است
دوشنبه 13 بهمن 1393 - 13:03

وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی گفت که توانایی این رژیم بعد از حمله حزب الله در مزارع شبعا آسیب دیده است.

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، واکنش صهیونیست ها به سخنرانی جمعه گذشته سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، در مراسم گرامیداشت شهدای القنیطره همچنان ادامه دارد و آخرین آن موضع آویگدور لیبرمن، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی است که به صراحت اذعان کرد حزب الله قواعد جدید بازی را بر این رژیم تحمیل کرده است.

در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خودروهای حامل نیروهای حزب الله لبنان در منطقه قنیطره در خاک سوریه شماری از اعضای حزب الله به شهادت رسیدند و چند روز پس از آن حزب الله عملیات مزارع شبعا را به تلافی حمله رژیم صهیونیستی در قنیطره به اجرا گذاشت.

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: حزب الله اکنون جسور تر، مصمم تر و با انگیزه تر است.

لیبرمن در مصاحبه با روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت خاطرنشان کرد، عملیات چهارم در نوارغزه اجتناب ناپذیر است همانطور که جنگ سوم در لبنان اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: "قدرت بازدارندگی اسرائیل بعد از حمله هفته گذشته حزب الله در مزارع شبعا که به کشته شدن دو نفر از نظامیان ارتش اسرائیل و زخمی شدن هفت نفر دیگر منجر شد، آسیب دیده است."

لیبرمن خاطرنشان کرد: "شکی نیست که قواعد بازی تغییر کرده و حزب الله این قواعد را به ما تحمیل کرده است اما ما پاسخ نخواهیم داد بلکه ترجیح می دهیم این حادثه را مهار و کنترل کنیم."

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها