آزاد سازی دو منطقه در ریف دمشق از تروریستها + فیلم

سه شنبه 14 بهمن 1393 - 15:12

ارتش سوریه ارتفاعات "گردان موشکی" و ارتفاعات "الخزان" نزدیک شهر کفر یابوس استان ریف دمشق را پس از درگیری سنگین با تروریست های جبهه النصره و احرار الشام بازپس گرفت.

خبرنگار شبکه العالم روز سه شنبه از سوریه گزارش داد، ارتش به تازگی نیز منطقه معدر را در مرز این کشور با لبنان از تروریست ها پاکسازی کرده و بازپس گرفته بود.
ارتش همچنین یک کامیون حامل اسلحه و مهمات را در منطقه شحرایه نزدیک شهر الزبدانی استان ریف دمشق و 2 خودروی جبهه النصره را نیز نزدیک همان منطقه منهدم کرد؛ و همه سرنشینان آن را به هلاکت رساند.

آشتی ملی برای کمک به افراد مسلح نادم

دولت سوریه برنامه آشتی ملی را در مناطق آزادشده همچنان اجرا می کند.
"علی حیدر" وزیر آشتی ملی سوریه به خبرنگار العالم گفت: در مناطقی که صحنه درگیری های مسلحانه است، پس از آزادسازی برنامه آشتی ملی اجرا می شود.
علی حیدر افزود: عملیات ارتش با هدف مبارزه با تروریست ها و آزاد سازی مناطق اشغالی از تصرف آنان است؛ و در همه مناطقی که آزاد می شود بدون استثنا برنامه آشتی ملی اجرا خواهد شد و حتی مناطقی مانند رقه که تحت تصرف کامل داعش است، از این امر مستثنا نیست.
هدف دولت سوریه از اجرای برنامه آشتی ملی، کمک به فریب خوردگان و بازگرداندن آنها به آغوش جامعه برای ازسرگیری زندگی عادی است. 

MKH-2-22:45

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها