مواضع عجیب حریری علیه ایران و حزب الله

مواضع عجیب حریری علیه ایران و حزب الله
چهارشنبه 15 بهمن 1393 - 19:59

العالم - دبیرکل جریان "المستقبل" لبنان گفت: موضع رسمی این کشور از طریق دولت به نخست وزیری تمام سلام اعلام می شود و دیدگاههای احزاب و جریان های سیاسی دیگر فاقد اهمیت است .

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، "احمد حریری"، دبیرکل جریان المستقبل ادعا کرد : اظهارات سید حسن نصر الله دبیرکل حزب الله در چارچوب اهداف و سیاست های ایران است و هیچ ارتباطی به لبنان ندارد.

وی افزود : اظهارات سید حسن نصر الله و حزب الله در حمله شدید به بحرین، اطلاق نام اسرائیل دوم بر آن و معرفی وضعیت آن کشور به عنوان طرح مشابه شهرک سازی صهیونیست ها و اشغالگری و اعطای تابعیت ، در چارچوب اهداف ایران و نه دولت لبنان است که از طریق شبکه های العالم ایران و المنار حزب الله ترویج می شود و ایران اعلام کرده است کشورهایی که در کاستن قیمت جهانی نفت نقش داشته اند، با نتایج شدید آن مواجه خواهند بود.

به نوشته پایگاه اینترنتی "الرأی" کویت ، دبیرکل جریان المستقبل لبنان در گفت و گو با این شبکه ادعا کرد: حمله تبلیغاتی به بحرین اولین طرح در چارچوب حملات ایران است و این اظهارات از سوی سید حسن نصر الله نیازمند حمایت ایرانی ها بود.

وی مدعی شد که ایران در حال رو کردن کلیه برگه هایش در یمن، عراق، سوریه و بحرین و قرار دادن آنها بر روی میز مذاکرات با امریکا و غرب است.

به گفته حریری، ایران در بحرین علیه حکومت آن موضع می گیرد اما  در سوریه از نظام آن که [به ادعای وی] هزاران نفر از شهروندان خود را به قتل می رساند، دفاع می کند.

یاد آور می شود که دولت سوریه با گروه های تروریستی مانند داعش، النصره و... مواجه است و مردم آن به دست این تروریست ها قتل و عام می شوند، تروریست هایی که از سوی رژیم صهیونیستی، برخی کشورهای عربی و همسایه سوریه و غرب حمایت می شوند اما در بحرین مردم این کشور بدون هیچگونه اقدام نظامی و با برگزاری تظاهرات آرام خواستار برقراری دموکراسی و برچیدن حکومت دیکتاتوری هستند و با سرکوب، بازداشت و کشتار از سوی حکومت آل خلیفه مواجه هستند.

نیروهای نظامی عربستان سعودی نیز برای کمک به نظامیان آل خلیفه درسرکوب مردم بی دفاع بحرین در این کشور به سر می برند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها