اعتراض مقاومت به تصمیم ضد فلسطینی مصر

اعتراض مقاومت به تصمیم ضد فلسطینی مصر
پنج‌شنبه 16 بهمن 1393 - 19:47

شاخه های نظامی گروه های مقاومت فلسطین، تصمیم مصر در زمینه تروریست قلمداد کردن گردان های القسام، شاخه نظامی حماس، را محکوم و تاکید کردند که القسام و گروه های مقاومت وزنه ای سنگین در نبرد با اشغالگران صهیونیستی بوده و خواهد بود .

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری شبکه العالم، نمایندگان گروه های مزبور در کنفرانس مطبوعاتی در غزه تصمیم مصر را محکوم کرده و آن را خنجری بر پست مقاومت دانستند.

گروه های مقاومت تأکید کردند، با وجود چنین اقداماتی به تلاش خود تا آزادی فلسطین، قدس و مسجد الاقصی ادامه خواهند داد.
آنان افزودند: حکم دادگاه مصر در این زمینه نمایانگر خواست مردم مصر نیست چون مقاومت فلسطین در امور مصر و دیگر کشورهای عربی مداخله نمی کند.
گروه های فلسطینی خاطرنشان کردند، دادگاه های مصر باید اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی را محکوم کنند نه این که گروه های مقاومت فلسطینی را تروریست قلمداد کنند.  
آنان یاد آور شدند ، حکم دادگاه مصر در خصوص قلمداد کردن گردان های القسام به عنوان گروه تروریستی همسو با نقش قاهره در زمینه حمایت ازمقاومت و به عهده گرفتن مسوولیت پرونده های منطقه ای مانند پرونده فلسطین نیست.  
گروه های فلسطینی افزودند: حکم دادگاه مصر مسیر القسام در زمینه مقابله با رژیم صهیونیستی را تغییر نمی دهد.
آنان تصمیم قاهره را جایزه ای به دشمن صهیونیستی و به نفع دشمنان مردم فلسطین دانستند و ازمردم فلسطین خواستند در واکنش به اقدام مصر در تظاهرات اعتراضی فردا (جمعه) شرکت کنند.

پربیننده ترین خبرها