صهیونیست‌ها، سخنان دبیرکل حزب الله را باور دارند

صهیونیست‌ها، سخنان دبیرکل حزب الله را باور دارند
شنبه 18 بهمن 1393 - 10:22

یک روزنامه عبری تأکید کرد که سران رژیم صهیونیستی طی سال های اخیر پی برده اند که دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانش صادق و جدی است، و حزب الله حزبی زیرک و هوشیار است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه اینترنتی "رای الیوم" در مطلبی به قلم "اندرسون"  و به نقل از روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" نوشت: سران اسرائیل طی سال های گذشته در سطح سیاسی و امنیتی به سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان با جدیت با جدیت تمام و اهمیت بسیار بالایی در جهت تحلیل سیاست های حزب الله نگاه می کنند.
"عاموس هارئیل" تحلیلگر نظامی روزنامه هاآرتص به نقل از مجامع و مراکز سیاسی و امنیتی مهم رژیم صهیونیستی به پایان دوره ریاست "بنی گانتس" در ستاد مشترک ارتش این رژیم اشاره کرد و نوشت با وجود اینکه دبیر کل حزب الله لبنان برای ایجاد توازن بین عملیات قنیطره و عملیات مزارع شبعا تلاش کرد،  از سخنرانی های نصرالله چنین بر می آید که اگر حزب الله در لبنان، سوریه یا خارج آن هدف قرار گیرد، بی گمان پاسخ نشان خواهد داد زیرا دارای توان بازدارنگی است، و ارتش اسرائیل توان دفاعی در همه جبهه ها را ندارد زیرا گروهی مانند حزب الله همیشه راهی برای نفوذ از استحکامات اسرائیل پیدا می کند. از این رو، سخنان اخیر سید حسن نصرالله با وجود تمام آمادگی های ارتش اسرائیل قابل درک است و عملیات اخیر شبعا نشان داد که حزب الله در همه سطوح و ارزیابی ها گروهی بلندپرواز، کارآمد و حرفه ای است.

تحلیلگر هاآرتص افزود: حزب الله و اسرائیل اکنون به دنبال رویارویی جدید نیستند، زیرا نتایج ناشی آن ویرانگر خواهد بود زیرا دو طرف اکنون تسلیحات بسیار پیشرفته ای دارند.

پربیننده ترین خبرها