هادی‌العامری: ائتلاف، فلوجه و عین العرب را ویران کرد

هادی‌العامری: ائتلاف، فلوجه و عین العرب را ویران کرد
دوشنبه 20 بهمن 1393 - 12:54

دبیرکل سازمان بدر با اشاره به حملات ویرانگرانه ائتلاف آمریکا به شهرهای عین العرب و فلوجه تاکید کرد که در اخراج داعش از عراق، نباید به "سراب" ائتلاف بین المللی دل بست.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "هادی العامری" تصریح کرد که ائتلاف بین المللی، شهر عین العرب در سوریه را به ویرانه تبدیل کرد، اما آن را آزاد نکرد؛ و این کردها بودند که شهر را بازپس گرفتند. همین اتفاق، در سال 2006 افتاد، زمانی که آمریکایی ها، فلوجه را به ویرانه تبدیل و آن را در درگیری رها کردند.
وی تاکید کرد: در اخراج داعش از عراق، نباید به "سراب" ائتلاف بین المللی دل بست، زیرا این بار را فقط عراقی ها می توانند به دوش بکشند.
دبیرکل سازمان بدر، با تاکید بر این که ارتش و پلیس عراق، نیازمند زمان کافی برای بازسازی ساختار این دو سازمان هستند، بر ضرورت وحدت و کنار گذاشتن اختلافات تاکید و خاطر نشان کرد: دشمنِ همه ما یکی است و می خواهد به هر صورت ممکن به همه ما آسیب برساند.
وی از رسانه ها خواست از سیاه نمایی حوادث و بزرگنمایی وقایع در درگیری های آزادسازی شهرها از چنگ داعش دست بکشند.
العامری افزود: اشتباهاتی اتفاق می افتد، اما به طور کلی باید از نیروهای داوطلب مردمی حمایت و پشتیبانی کرد زیرا تنها قدرتی که می تواند داعش را شکست دهد، همین تشکل است.
وی همچنین تاکید کرد که حتی یک نفر از نیروهای داوطلب مردمی هم وارد منطقه بروانه در استان دیالی نشده است و اتهاماتی که در این زمینه، به داوطلبان مردمی الصاق می شود، باطل است.
العامری، روز یک شنبه، در کنفرانس مطبوعاتی در استان کرکوک، اعلام کرد که کنفرانس مطبوعاتی بعدی خود را در منطقه حویجه، پس از آزادسازی آن از چنگ داعش برگزار خواهد کرد.
26

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها