راهپیمایی گسترده یمنیها در سالروز انقلاب برگزار شد

راهپیمایی گسترده یمنیها در سالروز انقلاب برگزار شد
چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 17:04

راهپیمایی گسترده مردم یمن برای گرامیداشت چهارمین سالروز انقلاب خود در شهر صنعا پایتخت این کشور برگزار شد.

به گزارش شبکه خبری العالم، مردم یمن از مناطق مختلف این کشور خود را برای شرکت در راهپیمایی به شهر صنعا رساندند. خیابانهای شهر صنعا مملو از جمعیت بود و راهپیمایان پرچم های یمن و پلاکارهایی را در حمایت از انقلاب در دست دارند و با سردادن شعار بر ادامه راه خود تا تحقق خواسته هایشان تاکید می کردد.

این راهپیمایی به طور مشخص در میدان التغییر و دو خیابان الستین و السبعین در حمایت از انقلاب، تایید اعلامیه قانون اساسی و مخالفت با هرگونه دخالت خارجی در یمن برگزار شد.

سید عبد الملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن دیروز تاکید کرد انقلاب یمن فقط مربوط به یک جریان یا مناطق محدودی از این کشور نیست؛ بلکه بیانگر دغدغه ها، رنجها و مطالبات کل ملت یمن است. هدف از انقلاب یمن تحقق دستاوردهایی برای یک قشر خاص نیست.

وی افزود: ما به همه گروه های سیاسی اعلام کردیم که انقلاب هیچ یک از گروه ها را منزوی نخواهد کرد و اعلامیه قانون اساسی هیچ طرفی را از صحنه سیاسی دور نکرده است.

سید عبدالملک الحوثی تاکید کرد: همه ما باید با آشوب ها و توطئه هایی که برای یمن چیده می شود، با جدیت مقابله کنیم و مردم یمن برای پایان دادن به آلام خود قیام کرده اند و هیچ فردی نمی تواند قیام مردمی را با اعمال زور و فشار نابود کند.

دسته بندی ها :
کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها