همسر تروریست فرانسوی به داعش ملحق شد

همسر تروریست فرانسوی به داعش ملحق شد
پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 - 14:40

العالم ـ یک مجله وابسته به "داعش" تاکید کرد که همسر تروریست فرانسوی عامل حملات ماه ژانویه گذشته در پاریس، به سلامت به مناطق تحت اشغال سازمان تروریستی داعش رسید.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از السومریه نیوز، مجله موسوم به "دارالسلام" وابسته به داعش اعلام کرد که " حیاه بومدین" همسر امیدی کولیبالی مسئول گروگانگیری در فروشگاه مواد غذایی کوشر در پاریس، به سلامت نزد داعش رسید و این مجله یک گفتگوی طولانی با این زن تروریست انجام داد که روز چهارشنبه منتشر شد.

مجله دار السلام که به زبان فرانسوی منتشر می شود، دو صفحه را به مصاحبه با بومدین اختصاص داد؛ اما هیچ تصویری که صحت این اطلاعات را اثبات کند، منتشر نکرد.

جان شارل بریسارد کارشناس فرانسوی در زمینه مسایل تروریسم گفت: این مجله رسما وابسته به سازمان تروریستی داعش است از این رو انجام مصاحبه با بومدین دال بر رسیدن وی نزد داعش است.

حیاه بومدین در مصاحبه خود تصریح کرد که هنگام ورود به منطقه تحت تسلط داعش با هیچ مشکلاتی مواجه نشد و از حضورش در آنجا احساس امنیت می کند.

عنوان اصلی مجله در شماره دوم خود "خدا فرانسه را لعنت کند" همراه با عکسی از برج ایفل است که در مقابل آن برخی نیروهای امنیتی ایستاده اند.

همچنین این شماره از مجله شامل مجموعه ای از تصاویرپس از حملات پاریس و نیز ستایش و تمجید از کولیبالی و دعوت به انجام حملات بیشتر است.

شماره نخست مجله موسوم به دارالسلام در ژانویه گذشته صادر شد که در حساب رسمی داعش در تویتر منتشر گشت.

روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس نیز در 5 فوریه از حضور حیاه بومدین همسر تروریست فرانسوی در ویدیوی جدیدی از داعش خبر داد.

دیلی میل در گزارش خود نوشت که "مقام های فرانسه همچنان درباره ویدیوی جدید داعش به نام "انفجارهای فرانسه2" تحقیق می کنند؛ در این ویدیو زنی ظاهر می شود که گمان می رود همسر تروریست فرانسوی مسئول حملات ماه ژانویه گذشته در پاریس است که اینک تحت پیگرد دستگاه قضایی فرانسه است و حیاه بومدین نام دارد".

پربیننده ترین خبرها