در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت؛

ستایش شخصیتهای مصری از جایگاه والای امام خمینی (ره )

ستایش شخصیتهای مصری از جایگاه والای امام خمینی (ره )
پنج‌شنبه 23 بهمن 1393 - 19:08

شخصیتهای دینی، فرهنگی و سیاسی مصر در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از شخصیت والای حضرت امام خمینی (ره) و فداکاری ملت ایران ستایش کردند.

خبرنگار شبکه خبری العالم در قاهره گزارش داد: شخصیت های دینی، وزرا، سفرا و فرهیختگان مصری در مراسم جشن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در محل اقامت "محمد محمودیان" رییس دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در مصر شرکت کردند.      

شرکت کنندگان در این مراسم، مسیر نورانی کشور و ملت مسلمان ایران در سایه رهبری حکیمانه کنونی به سمت پیشرفت، توسعه و شکوفایی در همه سطوح را ستودند.

محمد محمودیان به خبرنگار العالم گفت: مردم ایران با مقاومت دوران های دشوار اعم از حمله نظامی و محاصره ظالمانه را پشت سر گذاشتند.

وی افزود: مردم ایران هر ساله با حضور میلیونی خود در مراسم جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پایبندی و وفاداری خود به ارزش ها و آرمانهای انقلاب را نشان می دهند.   

محمودیان با تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به مردم ایران و تمام ملت های مسلمان منطقه، همکاری مثبت میان تمام ملت های منطقه به منظور رشد اقتصادی و اجتماعی خاورمیانه را ستود .     

"احمد الغمراوی" رییس جمعیت دوستی مصر و ایران گفت: بدون شک، حضرت امام خمینی (ره) عالمی جلیل القدر و دارای اندیشه ای نافذ بودند و ملت خویش را به خوبی می شناختند.

خبرنگار العالم خاطرنشان کرد: پس از گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آثار و برکات این انقلاب عظیم همچنان بر کشورهای انقلابی منطقه سایه افکنده است که به گفته ناظران، این کشورها از روحیه مقاومت، ظلم ستیزی و مبارزه با فساد انقلاب اسلامی ایران الهام می گیرند.

 2/12- TOK

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها