روش نتانیاهو برای جمع آوری رای در انتخابات آتی + فیلم

جمعه 24 بهمن 1393 - 13:59

رام الله (العالم)- نتانیاهو برای پیروزی در انتخابات آتی در صدد خرید آرای شهرک نشینان است.

خبرنگار شبکه العالم از سرزمین های اشغالی فلسطین گزارش داد: وزارت امور داخلی رژیم اشغالگر به تازگی میلیاردها دلار به شوراهای شهرک سازی در کرانه باختری و جولان اشغالی انتقال داده و تلاش می کند پیش از برگزاری انتخابات پارلمانی مارس آینده در سرزمین های اشغالی به رای دهندگان رشوه بپردازد.

در حالی که تل آویو سعی در سرقت از مالیات های فلسطینیان دارد گزارش ها از داخل اراضی اشغالی حاکی است که وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی بیش از 65 میلیون شیکل معادل 20 میلیون دلار به شوراهای منطقه ای شهرک سازی پرداخته است.

وزارت امور داخلی رژیم صهیونیستی به دروغ مدعی شده است که انتقال این پول ها به شوراهای شهرک سازی به این علت بوده که این شوراها از سوی آژانس یهود حمایت نمی شود این درحالی است که از ده سال پیش حمایت آژانس یهود از این مرکز متوقف شده.
براساس گزارش های منتشر شده شهرک هایی که این کمک مالی را دریافت کرده اند در مناطق الاغوار، جولان و جنوب کرانه باختری متمرکز شده اند.

"حنا عیسی" دبیرکل هیات اسلامی مسیحی دفاع از قدس و مقدسات روز جمعه به خبرنگار شبکه العالم گفت: اسراییل بر آن است تا شهرک نشینان را جایگزین ساکنان بومی این مناطق کند.

وی گفت: بر این باورم که استراتژی صهیونیسم جهانی خواهان سرزمین بدون ملت و ملت بدون سرزمین است.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، و اعضای راستگرای کابینه وی از راه های مختلف درصددند که از اموال عمومی در مبارزات انتخابی خود استفاده کنند به ویژه کسب آرای شهرک نشینان که حدود 15 درصد از آرای انتخابات را تشکیل می دهند و کشاندن آنها به پای صندوق های رای و جذب آرای آنان تنها از طریق حمایت مالی و اثبات خصومت با فلسطینیان شدنی است.

 "عبد الله عبد الله" عضو مجلس قانون گذاری فلسطین در مصاحبه با العالم گفت: احزاب اسراییلی بر سر صندوق های رای باهم رقابت می کنند، هریک از آنها می خواهد، میزان حمایت و تاییدش را از عملیات شهرک سازی، عملیات تغییر هویت سرزمین های اشغالی، طولانی کردن مدت اشغالگری و محروم کردن ملت فلسطین از حقوق خود در تعیین سرنوشت، به رخ جناح مقابل بکشد.

نتانیاهو تلاش می کند با پول، آرای شهرک نشینان را بخرد و این است به اصطلاح دموکراسی اسراییلی. آرای رای دهندگان اسراییلی با خون فلسطینیان و پول آنها خریداری می شود.

پربیننده ترین خبرها