دستاوردهای جدید ارتش سوریه در جنوب + ویدئو

جمعه 24 بهمن 1393 - 22:38

دمشق (العالم) - ارتش سوریه مواضع عناصر تروریست در جنوب این کشور را هدف قرار داد و دستاوردهای جدیدی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم در سوریه، ارتش سوریه در منطقه جنوب کشور به عملیات نظامی خود ادامه داد و مواضع گروههای مسلح را در کفرشمس و تپه الحاره در حومه شهر درعا مورد هدف قرار داده و شماری از تروریستها را به هلاکت رسانده یا زخمی کرد .

 ارتش سوریه پس از تسلط یافتن بر شماری از مناطق در جنوب کشور، با توپخانه مراکز تجمع تروریستها را در مناطق کفرناسج و سملین و تپه العلاقیه در شهر زمرین در حومه درعا را گلوله باران کرد .

نیروهای ارتش سوریه با هدف قرار دادن مواضع تروریستهای جبهه النصره در تپه عنتر و تپه های شمالی نزدیک کفرشمس در حومه شمالی درعا، شماری از عناصر این گروه تروریستی را به هلاکت رسانده و یا زخمی کردند.

همزمان، ارتش سوریه با نفوذ سریع خود به منطقه جنوب کشور ثابت کرد که می خواهد علی رغم تمامی چالشهای فراروی خود، وضعیت صحنه نبرد را به سود خود یکسره کند .

"یعرب خیر بک" کارشناس مسائل راهبردی سوریه در گفتگو با العالم خاطرنشان کرد: " ارتش سوریه پس از دست یافتن به دیرماکر، توانست عملیات مهمی در مناطق کفرشمس و الحاره و مناطق پیرامون آن انجام دهد و شمار بسیاری از ترویستها را مورد هدف قرار داده و تعداد بسیاری از آنها را به هلاکت برساند ."

وی اظهار داشت: "ارتش اگر بر مناطق یاد شده دست نمی یافت، نمی توانست از آنها به عنوان نقطه شروع حملات خود بهره ببرد و چنین عملیات مهمی را به سرانجام برساند." 

ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی عملیاتی کاربردی انجام داد و به واسطه آن توانست به موضع افراد مسلح در بخش غربی بصری الشام نفوذ کرده و آنجا را به همراه افراد مسلح موجود در آن منفجر کند.

گروههای مسلح نیز به نوبه خود محله های امن شهر بصری الشام و شهرک کفره را با خمپاره اندازها گلوله باران کردند اما این حملات چیزی جز تلفات مادی به همراه نداشت.

منابع نظامی سوریه نیز به نوبه خود تاکید کردند که نبرد تنها با پایان یافتن حضور افراد مسلح در جنوب و دیگر مناطق درگیری خاتمه خواهد یافت . 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها