ارتش عراق 500 خانواده را از دست داعش نجات داد

ارتش عراق 500 خانواده را از دست داعش نجات داد
جمعه 24 بهمن 1393 - 22:43

ارتش عراق حلقه محاصره 500 خانواده در غرب شهر الرمادی توسط گروه تروریستی داعش را در هم شکست .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، نعیم الکعود شیخ عشیره البونمر در استان الانبار در گفت وگو با السومریه نیوز اعلام کرد: نیروهای ارتش و پلیس با کمک نیروهای مردمی عشایر امشب توانستند خانواده های ساکن مجتمع مسکونی واقع در ناحیه الجبه در منطقه البغدادی در غرب الرمادی مرکز استان الانبار را که در حلقه محاصره تروریستهای داعش گرفتار آمده بودند، نجات دهند.

وی افزود: نیروهای امنیتی همچنین توانستند پل "وحید" واقع در منطقه جبه را از دست تروریستها آزاد کنند.

الکعود ظهر امروز جمعه در گفت وگو با سومریه نیوز از به محاصره درآمدن 500 خانواده در غرب منطقه البغدادی در غرب شهر الرمادی توسط گروه تروریستی داعش خبر داد و گفت: گروه داعش تهدید کرده است که اعضای این خانواده ها را به اتهام کمک به نیروهای امنیتی عراق خواهد کشت.

الکعود افزوده بود: عناصر گروه تروریستی داعش دیروز پس از حمله از چند محور به منطقه البغدادی در 90 کیلومتری غرب الرمادی، امروز تقریبا 500 خانوار ساکن در مجتمع مسکونی غرب منطقه را به محاصره خود درآورده اند.

الکعود از مقامات دولتی در بغداد و الانبار درخواست کرده بود تا برای نجات جان این خانواده ها دست به کار شوند و در جهت شکستن حلقه محاصره آنان تلاش کنند.

صهیب الراوی استاندار الانبار امروز جمعه تاکید کرد: نیروهای امنیتی و افراد عشایر بر تمامی مناطق البغدادی به استثنای منطقه الناحیه که دیروز گروه تروریستی داعش بر آن تسلط یافت، کنترل دارند.

وی خاطرنشان کرد: استحکامات نظامی به منظور پشتیبانی از نیروهای امنیتی مستقر در اطراف الناحیه دیروز به پایگاه نظامی عین الاسد رسید.

در همین راستا، نیروهای امنیتی امروز جمعه موفق شدند؛ هشت عامل انتحاری را که کمربند انفجاری به خود بسته بودند و قصد نفوذ به پایگاه عین الاسد را داشتند، به قتل برسانند

داعش دیروز پنجشنبه حمله گسترده ای علیه منطقه البغدادی انجام دادند و درگیری های شدید میان نیروهای امنیتی و عناصر تروریست روی داده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها