شکلک درآوردن اوباما دربرابر آینه+ویدئو

شنبه 25 بهمن 1393 - 19:37

العالم - به نظر می رسد که باراک اوباما آمادگی دارد برای تبلیغ طرح بیمه عمومی پیشنهادی دولت خود، دست به هر رفتاری بزند و در صورت لزوم با "عصای سلفی" در برابر دوربین بازی کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت پربیننده  آمریکایی "بازفید" روز گذشته ویدیویی بی سابقه  از باراک اوباما با عنوان "کارهایی که همه انجام می دهند، اما درباره آن چیزی نمی گویند" منتشر کرد؛ این ویدیو حاصل گفت وگوی اختصاصی "اندرو ایلنیتسکی" خبرنگار بازفید با اوباما است.

در این ویدیو که از زمان انتشار بر روی فیس بوک،  تاکنون 600 هزار بازدید داشته است، اوباما درباره طرح بیمه سلامت و بهداشت موسوم به "اوباما کر" سخن می گوید و مقابل دوربین دست به رفتارهای مضحکی می زند؛ او سعی می کند عکس سلفی از خود بگیرد و تصویر همسرش را ترسیم کند؛ و یا یک بار بیسکویتی در لیوانی از شیر فرو می برد و سپس ادای قهرمانان بسکتبال را در می آورد.

در خبری که سایت سی ان ان در این خصوص منتشر کرده، آمده است که، پس از پایان یافتن تمام برنامه های کاخ سفید برای تبدیل اوباما به ستاره برجسته فیس بوک و اینستاگرام که در بسیاری موارد هم موفق بوده است، به نظر می رسد که اینک کاخ سفید شیوه تبلیغی جدیدی برای این کار در پیش گرفته باشد.

در همین چارچوب، اوباما چند هفته پیش با برخی ستاره های "یوتیوب" در آمریکا گفت وگو کرد و پیشتر نیز با سایت "فوکس" مصاحبه انجام داد؛ وی روز گذشته نیز با سایت پربیننده "بازفید" مصاحبه کرد که این مصاحبه اخیر به علت رفتار خاص و بی سابقه اوباما به طور جدی مورد توجه قرار گرفت.

در حالی که استفاده اوباما در این مصاحبه ویدیویی از عبارت "تو فقط یک بار زندگی می کنی"( You only leave once)، باعث شده است که کاربران با شگفتی تمام به آن بپردازند اما بسیاری از آنها به هدف اوباما از بکار بردن این عبارت توجه نمی  کنند و این درحالی است که هدف اوباما، تبلیغ برای طرح بیمه همگانی کاخ سفید است. با دقت در این ویدیو دیده می شود که اوباما زبان خود را به سوی آینه دراز کرده و مانند نوجوان ها با عصای سلفی بازی می  کند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها